stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 135041
  • 23 خرداد 1399 - 14:07
2
مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان:

۳۰ درصد مدارس شهرضا سیستم گرمایشی جدید ندارند

۳۰ درصد مدارس شهرضا سیستم گرمایشی جدید ندارند
مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد مدارس شهرضا سیستم گرمایشی جدید نداشته و از بخاری گازی استفاده می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

سید مهدی میربد در جلسه نوسازی مدارس که با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، رئیس مسکن و شهرسازی و مسئولین مرتبط در فرمانداری شهرضا برگزار شد، بر لزوم تشکیل مجمع خیران مدرسه ساز در شهرضا تاکید و تصریح کرد: میزان اعتبارات ملی اختصاص یافته به تکمیل پروژه‌های خیر ساز در سال مالی ۹۹، سه برابر اعتبارات سال ۹۸ است.

وی افزود: در سال مالی جاری ۳۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان به نوسازی مدارس اختصاص یافته که تاکنون ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن جذب شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد مدارس شهرضا سیستم گرمایشی جدید نداشته و از بخاری گازی استفاده می‌کنند، گفت: شناسایی نیازها، متمرکز کردن اعتبارات ملی، استانی و خیران و برنامه ریزی برای سال‌های آینده در راستای برطرف کردن نیازها راه حل مشکلات مدارس شهرستان است.

میربد تشکیل مجمع خیران را نقطه عطف پیشرفت در نوسازی مدارس دانست و افزود: در زمینه جذب اعتبارات ملی و استانی مشکلی نداریم و تا سه برابر میزان اعتباری را که از محل تملک دارایی به شهرستان اختصاص یابد، پرداخت می‌کنیم.

وی متوسط قدمت ساختمان مدارس شهرضا را ۳۰ سال عنوان کرد و گفت: باید در راستای توسعه، تجهیز و بهسازی ساختمان مدارس اقدام شود.

در این نشست مصطفی مطهری مدیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر از حضور نیک اندیشانه خیرین در توسعه فضاهای آموزشی شهرستان گفت: در سال گذشته سه فضای آموزشی به فضاهای آموزشی شهرستان اضافه شد و تا حدودی مشکلات ایاب و ذهاب دانش آموزان مسکن مهر سروستان را پوشش داد.

وی با بیان وضعیت پیشرفت فیزیکی دو پروژه نیمه تمام مسکن مهر، بانو امین اسلام آباد، آموزشگاه مهدیان قصر چم و هونجان و مشکلات سایر فضاهای آموزشی تصریح کرد با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و فرسودگی فضاهای آموزشی حضور و مشارکت خیرین در توسعه و تجهیز مدارس در سال‌های آینده نقش بسزایی ایفا می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.