stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 138112
  • 31 خرداد 1399 - 12:52
1
رئیس دادگاه بخش زواره:

بخش زواره، تنها حوزه قضایی استان که فقط با یک قاضی اداره می‌شود

بخش زواره، تنها حوزه قضایی استان که فقط با یک قاضی اداره می‌شود
رئیس دادگاه بخش زواره با اشاره به درخشیده شدن حوزه قضایی بخش زواره گفت: تنها حوزه قضایی استان اصفهان که فقط با یک قاضی اداره می‌شود بخش زواره است و با این وجود در پارامترهای مختلف قضایی خوش درخشیده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

حسینعلی میرزایی، اظهار کرد: با همت دادگاه بخش زواره ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در این بخش خلع ید شده است.

رئیس دادگاه بخش زواره تصریح کرد: با وجود حکم خلع ید ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی، اداره منابع طبیعی به عنوان مجری این اراضی هنوز اقدام قاطعی جهت باز پس‌گیری این اراضی نکرده است.

وی با اشاره به درخشیده شدن حوزه قضایی بخش زواره عنوان کرد: تنها حوزه قضایی استان اصفهان که فقط با یک قاضی اداره می‌شود بخش زواره است و با این وجود در پارامترهای مختلف قضایی خوش درخشیده‌اند.

میرزایی عنوان کرد: مردم از دستگاه قضایی انتظار تأمین امنیت دارند و باید مقتدر و پناهگاه اصلی مردم باشد.

رئیس دادگاه بخش زواره با اشاره به ساخت و ساز غیرمجازهای بخش زواره گفت: در تاریخ ۲۴ اردیبهشت امسال از دشت‌های کشاورزی زواره بازدید کردیم و مقرر شد وظیفه پیگیری‌های ساخت و ساز با بخشداری باشد و جهاد کشاورزی و شهرداری زواره باید مانع از ساخت و سازهای جدید شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام متقاضیان باید برای ساخت و سازهای مجاز در دشت‌های کشاورزی زواره از اداره جهاد کشاورزی مجوزهای لازم را بگیرند، گفت: افرادی که ساخت و ساز ویلا داشته‌اند سرمایه‌های خود را معلق بدانند و بدانند قطعاً ساخت و سازهایی غیرمجاز تخریب می‌شوند.

میرزایی در خصوص عملکرد شورای حل اختلاف زواره بیان داشت: شورای حل اختلاف زواره برای دومین سال پیاپی از باب کاهش تعداد پرونده و مدت زمان رسیدگی رتبه اول استان شده است.

وی افزود: با توجه به مدت مشابه سال گذشته تا امسال موجودی پرونده شورا ۵۲ درصد کاهش پیدا کرده، پرونده‌های طلاق ۱۴ درصد کاهش پیدا کرده، موجودی پرونده‌های دادگاه ۱۶ درصد افزایش پیدا کرده و ۹۹ درصد از پرونده‌های دادگاه در سامانه ثنا ثبت شده است.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.