stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 140628
  • 07 تیر 1399 - 9:17
1
رئیس کمیته امداد کشور:

۱۵ هزار خانوار تحتِ پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند

۱۵ هزار خانوار تحتِ پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند
رئیس کمیته امداد کشور رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه در سطح استان اصفهان، ۱۵ هزار خانوار تحتِ پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند، گفت: از این تعداد ۶۳۰۰ خانوار مربوط به شهرهایی هستند که بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت دارند و مابقی مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و روستاها هستند.
قلم | qalamna.ir :

سید مرتضی بختیاری، اظهار کرد: تحول بزرگی در مناطق محروم کشور در حال رخ دادن است و ساخت مسکن که به عنوان یک نیاز اساسی مردم تلقی می شود در این مناطق آغاز شده است که البته هزینه زیادی در بر دارد، اما این کار بزرگ در حال انجام است.

وی افزود: در استان اصفهان که ۲۳ هزار شهید تقدیم کشور کرده است ۱۱۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۴.۵ درصد از جمعیت این استان را در بر می گیرد.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه در سطح استان اصفهان، ۱۵ هزار خانوار تحتِ پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند، گفت: از این تعداد ۶۳۰۰ خانوار مربوط به شهرهایی هستند که بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت دارند و مابقی مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و روستاها هستند.

بختیاری ادامه داد: بنیاد مسکن خدمات ارزنده ای را در این دولت انجام داده است و اگر مقدور باشد آن ۳ هزار واحد مسکونی که متعلق به روستاها است ۱۰۰۰ واحد مسکونی دیگر به این تعداد اضافه شود و در اردستان نیز ۱۵۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شود.ا

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.