stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 152388
  • 10 مرداد 1399 - 15:20
4
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی‌شهر:

متاسفانه روز و شب عرفه بدون هماهنگی دسته سوگواری به راه افتاد

متاسفانه روز و شب عرفه بدون هماهنگی دسته سوگواری به راه افتاد
قلم/اصفهان_رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی‌شهر درباره تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی با این محتوا که عده ای در این شهرستان بدون رعایت موازین پیشگیرانه از بیماری کووید-۱۹ در روز گذشته دسته عزاداری به راه انداختند گفت: متاسفانه روز و شب عرفه بدون هماهنگی با این نهاد دسته سوگواری در شهرستان به راه افتاد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام حسین کیانی، افزود: مراسم محرم به عنوان اصلی پذیرفته شده تعطیل پذیر نیست اما امسال به دلیل شرایط خاصی که وجود دارد باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی‌هایی که با این نهادها انجام می‌شود با تغییراتی در شکل و نحوه اجرا برگزار شود.

وی ادامه داد: هیات‌ها و تمامی گروه‌ها، تشکل‌ها و طیف‌هایی که برای این رویداد مذهبی تلاش می‌کنند باید هماهنگ باشند و از فعالیت خودسرانه بپرهیزند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اینکه به دلیل حساسیت‌های موجود سه اصل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و زمان حداقلی برگزاری مراسم باید مد نظر باشد خاطرنشان کرد: همچنین استفاده از فضای باز اولویت ما در برگزاری مراسم خواهد بود.

کیانی درباره تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی با این محتوا که عده ای در این شهرستان بدون رعایت موازین پیشگیرانه از بیماری کووید-۱۹ در روز گذشته دسته عزاداری به راه انداختند گفت: متاسفانه روز و شب عرفه بدون هماهنگی با این نهاد دسته سوگواری در شهرستان به راه افتاد.

وی در این ارتباط تصریح کرد: مسئولان هیات‌ها باید مجوزهای لازم برای انواع برنامه‌ها را اخذ کنند، تبلیغات اسلامی نهادی مابین مردم سوگوار و دیگر دستگاه‌های اجرایی مانند مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و دیگر سازمان‌ها به شمار می رود بنابراین دریافت مجوز برای هرگونه مراسم الزامی است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه در دهه ولایت قرار داریم خاطرنشان کرد: برای روز عید غدیر خم، برنامه ای با محوریت حرکت خودروها در شهرستان برگزار خواهد شد.

شهرستان خمینی‌شهر دارای بالغ بر ۶٠٠ هیات مذهبی است.

این شهرستان با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.

هشتگ: , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.