stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 160729
  • 04 شهریور 1399 - 13:03
4
فرمانده مرزبانی خبر داد:

کشف بیش از ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه

کشف بیش از ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران استان کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با استفاده بهینه از توان نیروی انسانی، بحمدالله توانسته ایم با ایجاد بستر مناسب و تقویت یگان های مرزی، بر نوار مرزی تسلط یافته و قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.
قلم | qalamna.ir :

سردار یحیی الهی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: مرزداران سخت کوش با اشراف اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی مناسب و با کسب اطلاعات موثق از قصد قاچاقچیان در ورود کالاهای ضدفرهنگی و قاچاق به داخل کشور پس از اجرای ساعت ها کمین هدفمند، با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و پایش‌ دقیق و بررسی تحرکات منطقه توانستند در عملیات هایی موفقیت آمیز پنجاه و سه دستگاه تلویزیون، دو دستگاه بی سیم دستی، چهل و هشت دستگاه لوازم خانگی (آبمیوه گیری، چای ساز، همزن برقی)، چهارصد و ده ثوب البسه، چهار رأس گوساله، دویست و چهل قطعه جوجه بوقلمون، دویست و بیست کیلوگرم گردو و هفتصد و بیست لیتر سوخت را از قاچاقچیان کشف و ضبط نمایند.

وی افزود: قاچاقچیان باید بدانند که مرزداران این استان با هرگونه عمل سودجویانه و خرابکارانه در مرزهای غربی کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد و در پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگزار نخواهند کرد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در پایان ضمن تأکید بر حمایت از کالا و تولیدات ایرانی و مبارزه بی امان با قاچاق کالا بیان داشت: مرزداران این فرماندهی بصورت شبانه روزی برای حفظ و حراست از مرزهای میهن عزیزمان تلاش می کنند، حفظ نظم و امنیت در مرز و رسیدگی به وضعیت مرزنشینان از وظایف ذاتی ما مرزداران است و تمام سعی و تلاش مجموعه مرزبانی کمک به مردم مرزنشین و همراهی با آنان است.

لازم به ذکر است کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بالغ بر هشت میلیارد و پانصد و شصت میلیون ریال برآورد کرده اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.