stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 162503
  • 10 شهریور 1399 - 13:57
1
مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان:

دهه محرم بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر برای نذر خون مراجعه کردند

دهه محرم بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر برای نذر خون مراجعه کردند
قلم/اصفهان_مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان گفت:در دهه محرم بیش از 5 هزار و 400 نفر برای نذر خون مراجعه کردند که از این تعداد 4 هزار و 400 نفر موفق به نذر خون شدند.
قلم | qalamna.ir :

مجید زینلی با اشاره به پویش نذر خون اظهار داشت: از ابتدای محرم تا روز اربعین هم استانی‌ها می‌توانند برای اهدای خون به پایگاههای سازمان مراجعه کنند.

وی افزود: در دهه محرم بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر برای نذر خون مراجعه کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ نفر موفق به نذر خون شدند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه ۱۴۲۰ واحد خون در روزهای تاسوعا و عاشورا اهدا شده، گفت: میزان خون اهدایی در تاسوعا ۷۵۰ واحد و در روز عاشورا ۶۷۰ واحد بوده است.

وی تصریح کرد: مرکز جامع اهدا کنندگان میدان خواجو و شهرستان‌های کاشان، خوانسار، گلپایگان، نجف آباد و شهرضا در دو روز تاسوعا و عاشورا در خدمت اهدا کنندگان خون بودند.

زینلی ادامه داد: در آن دو روز اهدای پلاسما صورت نگرفت ولی از امروز دوشنبه دهم شهریورماه مجددا بهبود یافتگان کرونا می‌توانند در این اقدام پسندیده به مرکز جامع اهدا کنندگان میدان خواجو مراجعه کنند.

وی با اشاره به میزان اهدای خون امسال نسبت به سال گذشته اظهار داشت: میزان اهدایی خون در دهه اول محرم امسال تقریبا مشابه پارسال بوده و تفاوت زیادی نداشته است.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان خاطرنشان کرد: کسانی که در دهه اول محرم موفق به اهدای خون نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان انتقال خون ایران یا سازمان انتقال خون اصفهان به صورت اینترنتی نوبت بگیرند و در زمان مشخص اقدام به اهدای خون بکنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.