stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 162869
  • 11 شهریور 1399 - 13:59
1

پخش آیین بازگشایی مدارس فارس از طریق شبکه شاد

پخش آیین بازگشایی مدارس فارس از طریق شبکه شاد
آیین بازگشایی مدارس فارس از طریق شبکه شاد پخش می‌شود.
قلم | qalamna.ir :
جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: با آغاز سال تحصیلی، آیین بازگشایی مدارس از طریق شبکه شاد ویژه دانش آموزان همه شهرستان‌های استان از جمله شهرستان‌های قرمز و زرد کرونایی برگزار می‌شود.
عبدالرضا قاسمپور افزود: هم‌اکنون ۵ شهرستان استان در وضعیت سفید، ٢٢ شهرستان در وضعیت زرد و ٩ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
او ادامه داد:شهرستان‌های قرمز استان شامل شهرستان شیراز، لامرد، مرودشت، استهبان، سروستان، پاسارگاد، خرامه و جهرم وشهرستان‌های سفید شامل شهرستان‌های بختگان، مهر، رستم، بیضا و سرچهان و بقیه شهرستان‌های استان هم وضعیت زرد اعلام شده است.
وی گفت: براساس تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کووید ١٩، مدارس در شهرستان‌های سفید همانند سال‌های قبل بازگشایی می‌شود، اما در شهرستان‌های زرد ترکیبی از حضوری و مجازی و در شیراز و هشت شهرستان دیگر بازگشایی مدارس به شکل مجازی است.
جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا با بیان این که حضور معلمان و مسئولان مدارس در همه وضعیت‌های کرونایی، در مدارس الزامی است افزود: برای ارائه دروس عملی دبیرستان و هنرستان، شیوه نامه ابلاغ شده است.
قاسم پور گفت: تمهیدات لازم برای حضور در مدارس شهرستان‌های سفید پیش‌بینی شده است و در بعضی از شهرستان‌های زرد نیز احتمالا مدارس در دو نوبت برپا می‌شوند.

جانشین استاندار افزود: اعلام این وضعیت‌ها فعلا ماهانه هست و تا یک ماه آینده اگر تغییری ایجاد شوداعلام می گردد.
وی همچنین گفت: زیرساخت‌های استفاده از اینترنت برای بیش از ۹۶درصد مدارس فارس مهیا شده و مدارس از اینترنت رایگان بهره مندهستند.
هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.