stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 171279
  • 07 مهر 1399 - 12:00
1
نویدکیا:

اصلاً اعتقاد نداشتم که حتماً باید کار خود را از سپاهان آغاز کنم

اصلاً اعتقاد نداشتم که حتماً باید کار خود را از سپاهان آغاز کنم
قلم/اصفهان_ سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اصلاً اعتقاد نداشتم که حتماً باید کار خود را از سپاهان آغاز کنم، اما خوشبختانه این اتفاق برای من افتاد و بسیار هم خوشحالم.
قلم | qalamna.ir :

محرم نویدکیا در برنامه ضربه آزاد اصفهان درباره دوری چند ساله خود از فوتبال اظهار داشت: نزدیک به ۴ سال و از روزی که از فوتبال خداحافظی کردم از این فضا دور بودم و ترجیح دادم مدتی استراحت کنم و فکر می‌کنم تصمیم خوبی بود چون می‌توانستم با آرامش بیشتری به کارهای خود برسم. از طرف دیگر پیشنهاداتی برای سپاهان داشتم که شاید برای هواداران و رسانه‌ها جذاب بود اما شاید مشکلاتی برای باشگاه به وجود می‌آمد و ترجیح دادم بیشتر تماشاگر و هوادار سپاهان باشم و از دیدن بازی‌های آن لذت ببرم.

وی افزود: قبول دارم که گاهی اوقات از وضعیت سپاهان راضی نبودم و فکر می‌کردم شرایط باید بهتر باشد اما تصمیم گرفتم از این فضا دور باشم و از این تصمیم ناراحت هم نیستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیشنهاداتی که ادعا می‌شد در چند مقطع از باشگاه سپاهان دریافت کرده، ادامه داد: در اواخر دوران بازیگری مشکلاتی با مدیریت باشگاه پیدا کرده بودم و به این نتیجه رسیدم که از باشگاه فاصله بگیرم. یکی دو بار بحث همکاری پیش آمد اما به نتیجه نرسید. مثلاً کرانچار پیشنهاد همکاری داد و چون تازه از فوتبال خداحافظی کرده بودم و به دلیل همان مشکلات و اینکه برخی در اواخر حضورم در سپاهان گفته بودند در کار باشگاه دخالت می‌کنم، حس خوبی نداشتم، در حالی که با تمام وجود در اختیار باشگاهم بودم و هیچ‌گاه خودسرانه کاری نمی‌کردم و اگر حرفی می‌زدم مدیران و مسئولان باشگاه از من خواسته بودند. به همین دلیل پس از خداحافظی ترجیح دادم استراحت کنم و از نظر روحی و جسمی به خودم برسم و اگر شرایطی فراهم شد کار کنم.

وی گفت: اصلاً اعتقاد نداشتم که حتماً باید کار خود را از سپاهان آغاز کنم، اما خوشبختانه این اتفاق برای من افتاد و بسیار هم خوشحالم.

نویدکیا با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی نیز دو بار به من پیشنهاد همکاری داد، تصریح کرد: با اینکه می‌دانستم قلعه‌نویی همواره مربی موفقی بوده است ترجیح دادم با تیم کار نکنم. از ایشان محترمانه عذرخواهی کردم و فکر می‌کنم این تصمیم به صلاح هر دو طرف بود.

ماجرای پیشنهاد ذوب‌آهن که به سرانجام نرسید

وی درباره پیشنهاداتی که گفته می‌شد از ذوب‌آهن، ماشین‌سازی و گل‌گهر داشته است، بیان کرد: با ذوب‌آهن صحبت‌هایی جزئی داشتم که مذاکرات زیاد جلو نرفت چون اگر قرار بود با باشگاهی همکاری کنم ترجیح می‌دادم که با مسئولان تراز اول آن صحبت کنم و نمی‌خواستم کسی بخواهد در پشت صحنه من را به مجموعه‌ای بچسباند یا با زد و بند به تیمی بروم. از جواد محمدی و رسول کربکندی شناخت کاملی داشتم و به افرادی که با من مذاکره کردند گفتم من این دو را می‌شناسم و اگر پیشنهادی هست می‌توانیم رو در رو صحبت کنیم و اینکه فلان شرکت بخواهد برنامه‌ریزی کند را نمی‌پسندیدم و ترجیح دادم بحث ذوب‌آهن ادامه پیدا نکند. درباره گل‌گهر نیز صحبت‌هایی با آقای جواهری داشتم که به سرانجام نرسید و قسمت این بود که از سپاهان شروع کنم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.