stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 171953
  • 09 مهر 1399 - 9:00
0
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان:

تخلف برخی از هیئات در برگزاری مراسم‌های عزاداری / ممنوعیت هر نوع اسکان موقت در مشهد اردهال در روزهای آخر هفته

تخلف برخی از هیئات در برگزاری مراسم‌های عزاداری / ممنوعیت هر نوع اسکان موقت در مشهد اردهال در روزهای آخر هفته
قلم/اصفهان_معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان گفت: هر نوع اسکان موقت در مشهد اردهال در روزهای آخر هفته ممنوع است و تمامی مسیرها و راه‌های منتهی به مشهد اردهال در سه روز پایانی هفته جاری مسدود و از ورود افراد غیر بومی نیز به منطقه جلوگیری می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

عباسعلی قپانی پور با اشاره به اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مراسم قالی‌شویان مشهد اردهال کاشان همانند مراسم هشتم ماه محرم زنجان و نخل گردانی یزد ممنوع است و برگزار نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ جان مردم خط قرمز مدیران و مسئولین است و بر همین مبنا امسال هیچ مراسمی تحت عنوان قالی‌شویان در مشهد اردهال برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای پنج شنبه و جمعه تمامی درب‌های آستان مقدس حضرت علی بن باقر (ع) مشهد اردهال بسته است، تصریح کرد: هر نوع اسکان موقت در مشهد اردهال در روزهای آخر هفته ممنوع است و تمامی مسیرها و راه‌های منتهی به مشهد اردهال در سه روز پایانی هفته جاری مسدود و از ورود افراد غیر بومی نیز به منطقه جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان با بیان اینکه شرایط شهرستان کاشان به گونه‌ای است که شاید شرایط و محدودیت‌های سخت‌تری از ماه فروردین باید اعمال کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با رشد فزاینده موارد ابتلاء و بستری بیماران کرونایی شاهد نتایج برگزاری مراسم‌ها، بازگشایی مدارس و همچنین مسافرت‌ها هستیم و در صورتی که مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام نورزند متأسفانه شاهد شرایط بدتری خواهیم بود.

وی با اشاره به تخلف برخی از هیئات در برگزاری مراسم‌های عزاداری بیان داشت: لیست هیئات متخلف که با نادیده گرفتن مسائل بهداشتی سلامت جامعه را به خطر انداخته‌اند تحویل دادستانی شده و با تمامی متخلفین برخورد می‌شود و از هیئاتی که با بزرگ منشی هزینه‌های برگزاری مراسم خود را به سمت کمک به معیشت مردم و کمک به کادر درمانی برده‌اند نیز تقدیر می‌شود.

قپانی پور افزود: در حال حاضر تعداد ورودی بیماران کرونایی بیمارستان شهید بهشتی کاشان نگران کننده است و در صورتیکه این روند ادامه داشته باشد ناچار به اعمال محدودیت‌های شدیدتر خواهیم بود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.