stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 172237
  • 10 مهر 1399 - 13:47
4
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان:

کل موارد فوت شده طی ۲۴ ساعت گذشته  ۲۶ مورد است

کل موارد فوت شده طی ۲۴ ساعت گذشته  ۲۶ مورد است
قلم/اصفهان_ سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: ل موارد فوت شده در 24 ساعت گذشته  26 مورد است که 18 فوت مثبت قطعی است.
قلم | qalamna.ir :

آرش نجیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ۲۴ ساعته وضعیت کرونا در ۲۲ شهرستان استان اصفهان، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵۰۲ مورد تست مثبت کرونا گزارش شده که از این تعداد ۲۰۲ مورد بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان بستری بودن ۱۴۵۱ نفر در بیمارستان‌ها، گفت: ۲۴۹ نفر آنان در آی‌سی‌یو بستری هستند و ۱۶۲ مورد هم از بیمارستان مرخص شدند.

وی تصریح کرد: کل موارد فوت شده در ۲۴ ساعت گذشته  ۲۶ مورد است که ۱۸ فوت مثبت قطعی است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان نیز از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا با درخواست استان موافقت کرده است و محدودیت‌ها از امروز در استان اعمال می‌شود و تعطیلی مدارس استان از روز شنبه اعمال خواهد شد.

حجت‌اله غلامی افزود: با توجه به اینکه همه شهرستان‌های استان اصفهان به جز خور و بیابانک و دهاقان در وضعیت قرمز کرونا هستند بنابراین این محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال می‌شود، افزود: مساجد و مصلاها، برگزاری نماز جمعه، استخرها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، سینماها، آرایشگاه‌های زنانه، موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه آن، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارها، گیم‌نت‌ها، بازارچه‌های محلی و فصلی مانند جمعه‌بازار، دوشنبه‌بازار، شنبه‌بازارها از روز پنجشنبه تعطیل هستند.

معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و شهربازی‌ها که در اختیار شهرداری است نیز به مدت یک هفته تعطیل است.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: درباره مدارس نیز قرار شد که با نظر وزرای آموزش و پرورش و علوم یک هفته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.