stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 180568
  • 04 آبان 1399 - 13:49
3
رییس پلیس راه اصفهان:

تردد در جاده‌های استان روان است

تردد در جاده‌های استان روان است
قلم/اصفهان_ رییس پلیس راه اصفهان گفت: تردد در جاده‌های استان روان است و برغم تعطیلی، ترافیک بیش از حد مشاهده نمی‌شود.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین پورقیصری افزود: سفر در شرایط کنونی که بسیاری از مناطق استان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند خطرناک است و امیدواریم مردم در تمام روزهای عادی و تعطیلات از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

وی با اشاره به اهمیت جلوگیری از ازدحام در شهرها و مناطق گردشگری و طبیعی اضافه کرد: توصیه‌های پلیس راه استان مبتنی بر تاکیدات مسئولان پزشکی و درمانی کشور و استان در جهت جلوگیری از شیوع کرونا بوده و همکاری شهروندان برای کاهش خطر همه گیری بیماری که روز به روز افزایش می‌یابد ضروری است.

رییس پلیس راه اصفهان درباره حادثه رانندگی روز گذشته در محور داران_ تیران در غرب استان که یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند در منطقه کُرد عُلیا  از جاده منحرف و دچار واژگونی شد که خواب آلودگی راننده دلیل این سانحه بود.

سرهنگ پورقیصری با تاکید بر رعایت کامل موازین ایمنی در رانندگی در صورت سفر ضروری گفت: توصیه‌ ما اجتناب از رانندگی در زمان خواب آلودگی، رعایت سرعت مجاز و بستن کمربند ایمنی است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر و شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسیده است و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار یا زرد کرونا هستند.

استانهای اصفهان، تهران، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد هستند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.