stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 217851
  • 15 دی 1399 - 8:43
1
رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان:

از فرصت کرونا برای ترمیم زیرساخت‌ها استفاده شد

از فرصت کرونا برای ترمیم زیرساخت‌ها استفاده شد
قلم/اصفهان: رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان گفت: در ایام تعطیلی کامل به دلیل کرونا فرصتی جهت رسیدگی به زیرساخت‌ها و ترمیم پیست دو و میدانی انقلاب اصفهان مهیا شد از این فرصت استفاده کردیم.
قلم | qalamna.ir :

قلم از اصفهان، محمدرضا برکت در مورد اقدامات هیأت دو و میدانی اظهار داشت: از زمان شروع کرونا پیرو اطلاعیه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی مراکز ورزشی، پیست‌های دو و میدانی در استان فعالیت خود را متوقف کردند.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان ادامه داد: در سایر شرایط و زمان‌ها پیست‌های دو و میدانی باز بودند و ورزشکاران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به فعالیت پرداختند.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلی کامل به دلیل کرونا فرصتی جهت رسیدگی به زیرساخت‌ها و ترمیم پیست دو و میدانی انقلاب اصفهان مهیا شد از این فرصت استفاده کردیم.

برکت با اشاره به رفع محدودیت‌ها برای ورزش بیان داشت: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشکاران رشته دو و میدانی در فضای باز انجام می‌شود، تمرینات ورزشکاران ضمن رعایت شرایط بهداشتی و کنترل توسط مدیر داخلی پیست پابرجا بود.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این شرایط بحرانی ورزشکاران دو و میدانی استان با رعایت نکات بهداشتی به تمرینات خود ادامه داده‌اند و نتیجه آن کسب سکوهای قهرمانی کشور در مسابقات لیگ برتر دو و میدانی در دو بخش بانوان و آقایان به همراه تیم سپاهان بود.

وی همچنین یادآور شد: طبق مجوزهای کسب شده از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان روز ۱۲ دی ماه موفق به برگزاری مسابقات قهرمانی دوی صحرانوردی استان اصفهان در هر سه رده سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان شدیم که با استقبال خوب ورزشکاران در استان مواجه شد.

برکت در خصوص سایر اقدامات و برنامه‌های هیأت دو و میدانی گفت: تشکیل جلسات کمیته‌های تخصصی، تدوین تقویم سالانه هیأت دو و میدانی، برگزاری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان و برگزاری مسابقات انتخابی نوجوانان استان اصفهان از دیگر فعالیت‌ها هیأت دو و میدانی بوده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.