stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 219383
  • 17 دی 1399 - 14:35
1
فرماندار کاشان تاکید کرد؛

تقویت زیرساخت‌های گردشگری سلامت در کاشان

تقویت زیرساخت‌های گردشگری سلامت در کاشان
اصفهان_ فرماندار کاشان با بیان اینکه ارائه خدمات در شهرستان کاشان روز به روز کامل‌تر و وسیع‌تر می‌شود، گفت: امیدواریم با نگاه ویژه ای که مسئولان و مدیران محلی، استانی و کشوری به این منطقه دارند زیرساخت‌های لازم برای گردشگری سلامت نیز تقویت شود تا شاهد پذیرای گردشگران سلامت از سایر کشورها در کاشان باشیم.
قلم | qalamna.ir :

علی اکبر مرتضایی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از دستگاه سنگ شکن برون اندامی در بیمارستان آیت الله یثربی (ره) کاشان ضمن تقدیر و تشکر از همه پزشکان و پرستاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که مردم کاشان سالیان سال با آن دست و پنجه نرم می‌کردند عدم امکانات لازم برای درمان بود که خوشبختانه در چند سال اخیر با افتتاح و بهره برداری از مراکز درمانی جدید قسمت اعظمی از نیازهای مردم منطقه برطرف شده است.

وی یکی از این موارد را افتتاح دستگاه سنگ شکن برون اندامی در کاشان دانست و گفت: با بهره برداری از این دستگاه نیاز مردم منطقه مرتفع شده و می‌توانند مراحل درمانی خود را در شهرستان کاشان انجام دهند.

پذیرش بیماران استان‌های مجاور در کاشان

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه علاوه بر رفع نیاز مردم منطقه مراکز درمانی و بهداشتی کاشان پذیرای بیماران از سایر شهرها است، ابراز داشت: تجربه و عملکرد موفق و چشمگیر کادر نظام سلامت کاشان به همراه امکانات به روز بیمارستان‌های کاشان باعث شده است که بیماران بسیاری از استان‌ها و شهرهای مجاور، کاشان را برای درمان بیماری‌های خود انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات در شهرستان کاشان روز به روز کامل‌تر و وسیع‌تر می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با نگاه ویژه ای که مسئولان و مدیران محلی، استانی و کشوری به این منطقه دارند زیرساخت‌های لازم برای گردشگری سلامت نیز تقویت شود تا شاهد پذیرای گردشگران سلامت از سایر کشورها در کاشان باشیم.

مرتضایی یکی از شاخصه‌های ارزشمند ارائه خدمات بیمارستانی را توجه کادر پزشکی و پرستاری به بیمار دانست و افزود: این مهم در ارتقای روحیه بیماران تأثیر بسزایی دارد و باعث می‌شود که روند درمانی بیماران با سرعت بیشتری انجام شود.

وی ضمن اشاره به شاخص‌های توسعه یافتگی در منطقه کاشان گفت: فرودگاه، راه‌های مواصلاتی، رادیو کاشان و غیره از جمله این موارد هستند که ارائه خدمات درمانی و بهداشتی توسط مراکز درمانی کاشان نیز تأثیر زیادی در توسعه منطقه دارد.

همچنین طی مراسمی با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر و جمعی از پزشکان و متخصصین کاشان دستگاه سنگ شکن برون اندامی در بیمارستان آیت الله یثربی (ره) کاشان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال افتتاح و نیاز مردم منطقه به این دستگاه مرتفع شد.

بنا بر این گزارش دستگاه سنگ شکن برون اندامی افتتاح شده با تکنولوژی روز دنیا از کشور آلمان خریداری و قادر است با امواج فراصوت سنگ‌های کلیه و مجاری ادرار را با کمترین آسیب و درد خرد کند.

لازم به ذکر است نمونه‌ای از این دستگاه پیش از این در یکی از بیمارستان‌های کاشان وجود داشت که متأسفانه از کار افتاده بود و شهروندان کاشان ناچار بودند برای درمان به شهرهای قم، تهران و اصفهان مراجعه کنند که این موضوع علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی بر خانواده‌های کاشانی باعث افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی این شهرها نیز شده بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.