stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 221212
  • 21 دی 1399 - 8:46
3
رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر:

تصویب ساخت سریال تلویزیونی در کمیته تطبیق/ اعتلای فرهنگ و غنای هنری شهر در رابطه دوسویه هنرمندان با مدیران است

تصویب ساخت سریال تلویزیونی در کمیته تطبیق/ اعتلای فرهنگ و غنای هنری شهر در رابطه دوسویه هنرمندان با مدیران است
اصفهان_ رئیس شورای اسلامی شاهین‌ گفت: شاهین‌شهر را باسوادترین شهر استان در شاخص علم، دانش و هنر است و اعتلای فرهنگ و غنای هنری شهر در رابطه دوسویه هنرمندان و فرهیختگان با مدیران دلسوزان در راستای حمایت‌های اجرایی، مالی و معنوی است.
قلم | qalamna.ir :

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر از اهتمام تیم مدیریت شهری شاهین‌شهر در بهره‌برداری مناسب، به‌ هنگام و آینده‌ساز از فرصت‌ها و تسهیل روند ساخت یک سریال تلویزیونی در این شهر، خبر داد.

علی فتحی، شاهین‌شهر را باسوادترین شهر استان در شاخص علم، دانش و هنر برشمرد و اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و غنای هنری شهر در رابطه دوسویه هنرمندان و فرهیختگان با مدیران دلسوزان در راستای حمایت‌های اجرایی، مالی و معنوی است.

وی افزود: تقاضای تیم فیلم‌برداری و ساخت سریالی تلویزیونی در شاهین‌شهر در راستای تسهیل روند مالی، اداری و اجرایی تولید آن در نشست شورای شهر بررسی و با رأی مثبت حداکثر اعضا مبنی ‌بر حمایت مادی و معنوی از آن تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر، با تأیید خبر تصویب ساخت سریال تلویزیونی در کمیته تطبیق، تصریح کرد: اهمیت ساخت سریال تلویزیونی در شاهین‌شهر در دیدگاه‌های بسیط و بصیر قابل درک است و با نگاهی فرا منطقه‌ای بدون حب و بغض‌های شخصی می‌توان به تأثیر ساخت این سریال در شاهین‌شهر و فرصت‌سازی‌ آن در راستای معرفی و شکوفایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر و هنرمندان فائق شد.

فتحی از سریال با نام “خانه دوم” یاد کرد و ادامه داد: این سریال به کارگردانی “هادی رحیمی خواص” و تهیه‌کنندگی “سید حامد حسینی” با بازیگری هنرمندان برجسته در ژانر کمدی ۱۳ قسمتی به سفارش پخش استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ساخته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر، با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌های شورای دوره پنجم منافع شهر و شهروندان در بلندمدت حائز اهمیت بوده است، خاطرنشان کرد: حمایت و تسهیل روند اداری و مالی تیم حرفه‌ای ساخت سریال تلویزیونی مشروط به ارائه مفاهیم فرهنگ شهروندی در متن فیلم‌نامه، معرفی پتانسیل‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر و نیز سرمایه‌گذاری بر ظرفیت هنرمندان شاهین‌شهری مخصوصاً هنرمندان عرصه فیلم‌سازی و سینما، در ساخت و تولید این سریال است.

وی با اشاره به شیوع همه‌گیری کرونا و تأثیرات مخرب و سو آن بر معیشت جامعه خصوصاً هنرمندان، افزود: منتخبان مردم در دوره پنجم شورای شهر مصالح و منافع بلند مدت فرهنگی شهر و شهروندان را در اولویت قرار داده و بستر استفاده از فرهنگسراها و ظرفیت‌های شهری را با هدف بهره‌مندی همه اقشار از هنر، رونق هنردوستی و فرهنگ‌سازی هنرشناسی در جامعه فراهم کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر، ادامه داد: چشم‌انداز و افق اصلی در حمایت مادی و معنوی از ساخت این سریال در شاهین‌شهر، سرمایه‌گذاری مطمئن به منظور شناسایی، شکوفایی و رشد استعدادهای نهفته در جوانان و سرمایه‌های انسانی این شهر با ایجاد بستری مناسب برای پیشرفت و ارتقای هنر هنرمندان و درخشیدن ستاره‌های هنری شاهین‌شهر در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.