stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 30 May , 2024
  • کد خبر : 241423
  • 27 بهمن 1399 - 18:25
1
آیت الله نوری همدانی :

لزوم تقویت ارزش پول ملی برای بهبود وضعیت معیشت مردم

لزوم تقویت ارزش پول ملی برای بهبود وضعیت معیشت مردم
قم -یکی از مراجع تقلید با تاکید بر ورود دلسوزانه، متفکرانه و با قدرت مجلس به تقویت ارزش پول ملی گفت: این اقدام موجب تقویت استقلال و قدرت اقتصادی نظام اسلامی و بهبود معیشت مردم می شود.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله نوری همدانی صبح دوشنبه در دیدار نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، نمایندگان مجلس را به محبت قلبی و عملی و خدمت به مردم توصیه کرد و گفت: بر اساس این روایت امام صادق (ع) که هر کس قلباً نسبت به دیگران محبت بیشتری داشته باشد نزد خداوند محبوب تر است، با مردم متواضع باشید و آنها را قلباً و عملاً دوست داشته باشید به نحوی که اگر شما نبودید مردم دلتنگ شما شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سابقه روشن استان همدان و وجود شهدا و علمای بزرگ و متعدد گفت: تقدیم بیش از هشت هزار شهید به انقلاب افتخار بزرگی است و باید از وصیت و صحبت و زندگی شهدا درس آموخت.

آیت الله نوری همدانی به حرکت مسئولین بر اساس کلام امام در صحیفه نور توصیه کرد و گفت: این انقلاب بسیار مستحکم و ریشه دار و مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) است و با همت و درایت علما و مسئولین و مردم، این انقلاب با توطئه دشمنان از بین نخواهد رفت.

وی با اشاره به کمبود نسل جوان و درخواست نمایندگان برای رفع ریشه‌های کمبود نسل از جمله بالا رفتن سن ازدواج و سختی مضاعف معیشت جوانان گفت: توطئه دشمن در معیار قرار دادن دلار و کاهش ارزش پول ملی باعث سختی بیشتر معیشت مردم شده است و نمایندگان مجلس باید جلوی روند کاهش ارزش پول ملی را بگیرند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به رفتار امام باقر (ع) در ضرب سکه، قدرت و استقلال بخشی به حکومت اسلامی گفت: نمایندگان نیز با استفاده از دلسوزی و فکر و قدرت مجلس، با تقویت ارزش پول ملی، باعث تقویت قدرت اقتصادی نظام اسلامی گردند.

انتهای پیام/

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.