stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 249769
  • 13 اسفند 1399 - 21:43
1
مدیر حوزه‌های علمیه:

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به فقرزدایی مناطق محروم و آسیب‌های اجتماعی بپردازد

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به فقرزدایی مناطق محروم و آسیب‌های اجتماعی بپردازد
قم -ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به فقرزدایی مناطق محروم و آسیب‌های اجتماعی بپردازد
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله علیرضا اعرافی شامگاه سه‌شنبه در دیدار رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: کارکردها و فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوادث موردتوجه و شایسته تقدیر است.

وی افزود: برنامه‌های حوزه‌های علمیه متناسب با نیاز روز جامعه است، ارتقای جایگاه علمی اخلاقی و معنوی و کارکردهای اجتماعی از مهم‌ترین این اهداف و برنامه‌های ما است.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه بیان کرد: حوزه علمیه این آمادگی را دارد در کنار طرح‌های اجرایی ستاد پیوست فرهنگی آن را برنامه‌ریزی و ارائه کند.
عضو فقهای شورای نگهبان بهره‌مندی از ظرفیت نسل جوان توسط ستاد اجرایی فرمان امام را مورد تأکید قرارداد و عنوان کرد: کادرسازی و تربیت مدیر جهادی و انقلابی از اقدامات مهم این ستاد باشد و با ظرفیت مناسبی که دارد، از استعدادهای ناب و نخبه جوانان استفاده کند.

امام‌جمعه قم تصریح کرد: فقرزدایی از مناطق محروم و توجه به آسیب‌های اجتماعی باید مورد تأکید ستاد اجرایی فرمان امام(ره) باشد و این موضوع در کشور موردتوجه قرار بگیرد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی را در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد و فراهم کرده است.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پیش‌ از این با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کرد و همچنین در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری قم و در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی پروژه برکت حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.