stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 252954
  • 21 اسفند 1399 - 15:22
2
اورژانس قم :

احتمال قطع انگشت نوجوان قمی بدلیل انفجار مواد محترقه

احتمال قطع انگشت نوجوان قمی بدلیل انفجار مواد محترقه
قم- سخنگوی اورژانس قم گفت: متاسفانه ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۵ ساله بدلیل انفجار مواد محترقه از ناحیه دست و صورت دچار آسیب دیدگی می‌شوند
قلم | qalamna.ir :

مهدی فراهانی ظهر چهارشنبه با اشاره به مصدوم شدن ۲ نوجوان بر اثر انفجار مواد محترقه گفت: متأسفانه دو نوجوان ۱۳ و ۱۵ ساله به دلیل انفجار مواد محترقه ای که برای چهارشنبه سوری آماده می‌کردند از ناحیه دست و صورت دچار آسیب دیدگی می‌شوند.

وی افزود: درپی این حادثه مصدومین با حضور سریع نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اما با وجود اقدامات درمانی احتمال قطع انگشت یکی از مصدومان وجود دارد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در ادامه با اشاره به پرخاشگری و آسیب به خودروی اورژانس توسط بستگان این دو نوجوان گفت: حادثه ساعت ۱۳:۴۳ دقیقه به اورژانس قم گزارش می‌شود و نیروهای اورژانس بعد از گذشت فقط چهار دقیقه و در ساعت ۱۳:۴۷ دقیقه به محل می رسند اما متأسفانه، با پرخاشگری و در نهایت حمله بستگان این دو نوجوان مواجه شده و یکی از نیروهای اورژانس نیز از ناحیه دست و صورت مصدوم می‌شود.

وی افزود: متأسفانه یکی از افراد حاضر در محل نیز به سمت ماشین آمبولانس حمله کرده و با یک شیء خارجی شیشه آمبولانس را کاملاً می شکند.

فراهانی با اشاره به پیگیری این موضوع توسط دادستانی قم تصریح کرد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ قم، با تمام این نامهربانی‌ها، خدمات اولیه بر روی دو نوجوان مصدوم را انجام و به بیمارستان منتقل کردند.

گفتنی است این دومین حادثه پیش از چهارشنبه سوری است که این بار برای دو نوجوان در قم رقم خورد.

انتهای پیام/

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.