stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 29325
  • 29 بهمن 1394 - 23:25
3

حمایت خانواده‌های شهیدان همت و باکری از پرویز کاظمی

در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خانواده‌های شهیدان همت و باکری طی نامه‌ای حمایت خود از پرویز کاظمی، نخستین وزیر مستعفی و منتقد احمدی‌نژاد را اعلام کردند.

قلم | qalamna.ir :

 

photo_2016-02-18_23-20-02 قلم در بخشی از این نامه که به امضاء خانم «ژیلا بدیهیان» همسر شهید محمد ابراهیم همت و خانم «فاطمه چهل امیرانی» همسر شهید حمید باکری رسیده خطاب به کاظمی عنوان شده «اگر پای در این راه می گذارید توصیه ما به شما این است که همان برادر کاظمی از جنس رزمنده های دهه شصت باشید، همان رزمنده‌هایی که اگر نیمی از کردار آنان، در این روزهای خاکستری سرمشق ما بود کشور از هزار و یک گزند داخلی و خارجی در امان می‌ماند.»

به دنبال این نامه پرویز کاظمی برادر شهید “ناصر کاظمی” از فرماندهان سپاه کردستان در دوران جنگ تحمیلی در پاسخ به خانواده این شهدا با اشاره به مقام ولای شهداء و خانواده معظم آنان ضمن تشکر و قدرانی از خانواده شهید همت و شهید باکری آرزو کرد که تمام قدمهای انسان‌ها در راه خدا باشد.

 

 

متن نامه به این شرح است:

رزمنده گرامی، برادر پرویزکاظمی

 سلام

خبر کاندیداتوری شما را در انتخابات مجلس پیش رو شنیدیم، نیک می دانید و می‌دانیم که از به کار بردن کلمات خاص منظور خاصی وجود دارد و اگر شما را رزمنده و برادر خطاب می کنیم به این دلیل است که هیچ لقب و عنوان دنیایی را در مقابل این نشان برازنده و درخشان نمی شناسیم، پس به شما یادآور می شویم که اگر این نشان را همین امروز هم از دست بدهید بزرگ ترین توفیق الهی و سرمایه زندگی خود را به باد داده اید.

برادر کاظمی، اگر پای در این راه می گذارید توصیه ما به شما این است که همان برادر کاظمی از جنس رزمنده های دهه شصت باشید، همان رزمنده‌هایی که اگر نیمی از کردار آنان، در این روزهای خاکستری سرمشق ما بود کشور از هزار و یک گزند داخلی و خارجی در امان می‌ماند.

تصور کنید که برادر شهیدتان به جای شما قرار است این راه را طی کند و اگر بنا بر این دارید که قدمی بردارید خود را با سنگ محک شهدا بسنجید.

برادر کاظمی، نمی گوییم برای شما آرزوی موفقیت می کنیم، چرا که وعده الهی حق است و اگر در مسیر درست گام بردارید قطعا موفق خواهید شد، حتی اگر موفقیت شما پیروزی در انتخابات نباشد! پس اگر دعایی می کنیم دعا برای رستگاری شماست. امید که در راه شهدا قدم بگذارید.

ژیلا بدیهیان همسر شهید محمد ابراهیم همت

فاطمه چهل امیرانی همسر شهید حمید باکری

 

پاسخ پرویز کاظمی نیز به این شرح بود:

باتشکرفراوان و امید به اینکه شایسته حفظ ان ارزش‌ها که شاید بعضاً در رویا با آنها موجه می‌شویم. باشیم خدایا تو خود می‌دانی اگراین مسؤلیت‌ها بهانه‌ای برای کسب رضای تو نباشد ذره‌ای ارزش ندارد. پس بواسطه دعای خوبان درگاهت دستم را بگیر که دراین دنیا واخرت شرمنده نباشیم.

پرویزکاظمی

 

 

 

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.