stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 357660
  • 01 اردیبهشت 1400 - 12:00
3

افتتاح مجتمع مسکونی ۱۴۴ واحدی کارکنان ارتش در فارس

افتتاح مجتمع مسکونی ۱۴۴ واحدی کارکنان ارتش در فارس
فارس- مجتمع مسکونی ۱۴۴ واحدی کارکنان ارتش در فارس با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :
با حضور امیر حیدری ۱۴۴ واحد منزل سازمانی و ۴۳۹ واحد مسکونی شخصی ساز ارتش در فارس رو نمایی شد

امیر حیدری  با اشاره به اینکه در کشور برنامه‌های ویژه‌ای بخصوص در زمینه ساخت منازل سازمانی و واگذاری زمین برای رفع مشکلات مسکن ارتشیان در نظر گرفته شده است گفت:در استان فارس که یکی از قطب‌های نظامی ماست اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد .
وی افزود:حواله ساخت مسکن به ۱۲۰۰ نفر از ارتشیان واحد شرایط اهدا شد و قرار است در شهرستان شیراز کازرون و صدرا هم طرح‌های مختلف مسکن شخصی ساز با تلاش تعاونی‌های مسکن ارتش ساخته شود.
استاندار فارس در مراسم افتتاح مجتمع مسکونی ۱۵۲ واحدی کارکنان ارتش گفت: نیرو‌های ارتشی در زمان نیاز، بدون هیچ ادعا و چشمداشتی وارد صحنه کمک به مردم می‌شوند و در دوران دفاع مقدس نیز سهم عمده‌ای از پیروزی‌ها مرهون تلاش و فداکاری ارتش بود.
عنایت‌الله رحیمی با بیان اینکه فارس با توجه به حضور تعداد قابل توجهی از یگان‌های نظامی به ویژه ارتش، نیازمند توجه ویژه‌ای برای تأمین امکانات مورد نیاز است، افزود: در گذشته تلاش‌هایی انجام شده، اما با توجه به رشد نیرو‌های ارتش در فارس، نیازمند ارتقا امکانات و خدمات ارتش در این استان هستیم.
او ادامه داد: سازماندهی برای تأمین مسکن نیرو‌هایی که مدافعان امنیت و سرحدات کشور هستند از جمله اقداماتی است که در سال‌های اخیر با جدیت پیگیری شده است.
رحیمی گفت: تعاونی مسکن نیرو‌های ارتش در این استان اقداماتی برای تأمین سرپناه اعضا انجام داده است که مدیریت ارشد استان، صدور مجوز‌های مورد نیاز و توافقات با سایر دستگاه‌ها مانند شهرداری، اوقاف و راه و شهرسازی را برای این تعاونی تسهیل کرده که در نتیجه برخی پروژه‌ها به بهره برداری رسیده است.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: خدمات ارزشمندی که نیرو‌های مسلح ارائه می‌دهند قابل جبران مالی نیست، اما باید خانواده‌های آنان در آرامش زندگی کنند.
رحیمی با اشاره به اینکه در سایر زمین‌ها متعلق به ارتش نیز کار‌های مقدماتی برای ساخت مجتمع‌های مسکونی انجام گرفته است، گفت: در صورت پیگیری ارتش، در شیراز و در کازرون نیز امکان ساخت مجتمع‌های مسکونی بیشتری برای نیرو‌های ارتش وجود دارد و استانداری در این زمینه حمایت و همراهی خواهد داشت.
هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.