stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 367440
  • 02 خرداد 1400 - 21:27
0

دادستان: قاتل متواری پرونده شهرک پردیس کرمانشاه پس از ۲ ماه دستگیر شد

دادستان: قاتل متواری پرونده شهرک پردیس کرمانشاه پس از ۲ ماه دستگیر شد

کرمانشاه- - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با اشاره به حادثه قتلی که حدود ۲ ماه پیش در شهرک پردیس کرمانشاه اتفاق افتاد، از دستگیری قاتل در استان البرز در روز گذشته خبر داد و گفت: در این حادثه مردی ۳۵ ساله با شلیک اسلحه همسر خواهر خود را به قتل رساند و از محل متواری شد.

قلم | qalamna.ir :

“شهرام کرمی” عصر یکشنبه در گفت و گو با  تصریح کرد: متاسفانه صحنه وقوع این قتل بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و جریحه دار شدن افکار عمومی و مخدوش شدن احساس امنیت شهروندان را بدنبال داشت.

دادستان کرمانشاه افزود: به دلیل حساسیت بالایی که این حادثه ایجاد کرده بود، پس از وقوع جنایت بازپرس ویژه قتل دادسرا و پلیس آگاهی را مأمور به پیگیری جدی و شبانه‌روزی برای شناسایی و بازداشت متهم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با مجموعه اقدامات ضابطین دستگاه قضایی و پیگیری های مجدانه دادسرای استان مشخص شد که جوان متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از شهر کرمانشاه گریخته و به استان البرز عزیمت کرده و در آنجا مخفی شده است.

کرمی اضافه کرد: سرانجام به دنبال تلاش‌های بازپرس ویژه قتل دادسرای مرکز استان، پلیس آگاهی کرمانشاه و همکاری مقام قضایی و پلیس آگاهی استان البرز، محل اختفای متهم شناسایی و وی روز گذشته ( اول خرداد) دستگیر و به استان کرمانشاه منتقل شد.

وی اعلام کرد: متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل جوانی ۳۰ ساله در شهرک پردیس کرمانشاه اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه این جوان متهم به قتل اکنون در بازداشت بسر می برد، گفت: با توجه به اهمیت این پرونده و تاثیری که در مخدوش شدن امنیت روانی مردم است، رسیدگی به آن فوری، با دقت و سرعت خواهد بود.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.