stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 409434
  • 04 دی 1400 - 18:16
1

فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر معرفی شد
قلم | qalamna.ir :

؛ فرمانده انتظامی استان همدان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، اظهار داشت: امروز به برکت تعامل، همدلی و همراهی تمامی مجموعه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و مردم، در امنیت مطلوبی قرار داریم.

سردار «سلمان امیری» با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به سرمایه‌های اجتماعی و امنیت کشور است، افزود: امیدآفرینی یک امر بدیهی و مهم است و در راستای امیدآفرینی و ارتقای سطح خدمتگزاری به مردم نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.

وی تاکید کرد: در سایه این همدلی و وحدت از گردنه‌های سختی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده‌اند، با موفقیت عبور خواهیم کرد و این اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به فرا رسیدن حماسه ۹ دی، آن را حرکتی در مایوس شدن دشمنان انقلاب اسلامی و اقتدار ایران دانست و گفت: همه ما در مقابل خون شهدا و سردار شهید سلیمانی مسئولیت داریم و در هر پست و مقام و لباسی سرباز نظام هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز دراین آیین با گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: با تلاش مجموعه نیروی انتظامی و تعامل موجود بین نهادها و ادارات این شهرستان، رضایت‌مندی خوبی بین مردم از نظر امنیت وجود دارد که قابل تقدیر است.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر معرفی شد

“حسین فارسی” از پیگیری‌ها و تلاش‌های خالصانه سرهنگ “محمدباقر سلگی” در مدت فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر قدردانی کرد و  افزود: در این مدت جایگاه و زیرساخت‌های خوبی در حوزه انتظامی ایجاد شد که در شان مردم ملایر است.

وی گفت: حدود ۸۰ هزار نفر در مساکن مهر ملایر ساکن هستند که ایجاد کلانتری یکی از نیازهای اساسی این منطقه است.

فارسی ایجاد کلانتری در روستای ازناو با حدود هفت هزار نفر جمعیت و تامین تجهیزات تخصصی و امکانات برای مجموعه نیروی انتظامی این شهرستان را از دیگر درخواست‌ها و مطالبات عنوان کرد.

امام جمعه ملایر نیز در ادامه این آیین با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، گفت: امروز به برکت رشادت و بیداری نیروی انتظامی و مجموعه نیروهای نظامی و امنیتی، ایران اسلامی امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه جهان و در اوج عزت و اقتدار است.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر معرفی شد

حجت الاسلام “محمدباقر برقراری” با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در خط مقدم خطرات قرار دارد، افزود: ناجا همواره اقتدارش را برای امنیت، آرامش و آسایش مردم و کشور خرج می‌کند و برای مردم اقتدار آفرینی می‌کند.

امام جمعه ملایر نیروی انتظامی را مجموعه‌ای مقتدر و مهربان دانست و افزود: نیروی انتظامی همواره خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است که نشان از اقتدار و ارزش کار این نیرو دارد.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر معرفی شد

؛ در این آیین از خدمات سرهنگ “محمدباقر سلگی” تقدیر و سرهنگ “احمد ساکی” به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر معرفی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.