stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 426484
  • 15 اسفند 1400 - 17:00
2
رئیس اداره هواشناسی کاشان:

در مناطق دشتی باران داریم

در مناطق دشتی باران داریم
اصفهان_ رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه در مناطق دشتی هم پیش بینی باران داریم، گفت: سیستم بارشی در منطقه کاشان از اوایل بامداد امروز فعال می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تغییرات جوی منطقه کاشان اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی پیش بینی می‌کنیم که از فردا یک سامانه جدید بارشی وارد منطقه کاشان شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر بارش، تندبادهای لحظه‌ای هم از جمله مخاطرات خواهد بود، ابراز داشت: با توجه به این مخاطرات هشدار نارنجی هواشناسی را اعلام می‌کنیم.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به ورزش باد شدید طی روزهای گذشته در منطقه کاشان ابراز داشت: پیش بینی می‌کنیم وزش باد برای فردا با شدت کمتری نسبت به آنچه روزهای گذشته رخ داد، همراه باشد.

وی با بیان اینکه امروز هم در برخی از مناطق کاشان و آران و بیدگل شاهد وزش باد بودیم، گفت: این باد ۳۰ تا ۴۹ کیلومتر بر ساعت سرعت داشت.

ارغوانی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌کنیم فردا دمای منطقه کاشان چهار تا پنج درجه کاهش پیدا کند، افزود: این موضوع باعث می‌شود که در ارتفاعات شاهد بارش برف باشیم.

وی با بیان اینکه در مناطق دشتی هم پیش بینی وزش باران داریم، خاطرنشان کرد: سیستم بارشی در منطقه کاشان از اوایل بامداد امروز فعال می‌شود و از این رو به شهروندان کاشانی پیشنهاد می‌کنیم در صورت لزوم برای تردد در مناطق کوهستانی حتماً از وسایل زمستانه استفاده کنند.

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.