stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 432351
  • 16 فروردین 1401 - 10:42
1

اورژانس کرمانشاه سال گذشته بیش از ۷۰ هزار ماموریت انجام داد

اورژانس کرمانشاه سال گذشته بیش از ۷۰ هزار ماموریت انجام داد
کرمانشاه- قلمنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اورژانس ۱۱۵ استان سال گذشته بیش از ۷۰ هزار ماموریت انجام داد که از این تعداد ۵۷ هزار و ۶۳۴ ماموریت شهری بود.
قلم | qalamna.ir :

دکتر «هومن رفیعی» افزود: در این مدت ۳۵ هزار و ۳۰۶ مددجو به بیمارستان اعزام شدند و ۱۲ هزار و ۸۷۶ ماموریت جاده‌ای هم توسط اورژانس استان انجام شده است.

وی، انجام ۵۷ هزار و ۴۲۹ ماموریت غیرتصادفی، ۱۳ هزار و ۸۱ ماموریت تصادفی و ۹۰ ماموریت هوایی برای انتقال ۱۱۵ مصدوم و بیمار را از دیگر اقدامات اورژانس کرمانشاه در سال گذشته عنوان کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه کل تماس‌ها با اورژانس را در سال گذشته ۴۲۳ هزار و ۳۲۵ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد مراجعین کمپ سلامت در این مدت ۲۶ نفر و تعداد مزاحمت ها هم ۴۹ مورد بوده است.

وی گفت: در واحد ارتباطات ۱۱۵ تعداد ۴۰ نیروی پرستار خانم مشغول به کار هستند که با راه اندازی پزشک مشاور نیز سه پزشک مشاور خانم به آنها اضافه شد و اکنون به صورت ۲۴ ساعته پزشک مشاور نیز در حال خدمت به مردم هستند.

رفیعی اظهار داشت: ۷۴۸ نفر نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس در حال خدمت رسانی به مردم استان هستند که از این تعداد ۲۶۶ نفر نیروی عملیاتی در شهرستان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۴۹ دستگاه آمبولانس در اورژانس پیش بیمارستانی فعال است، گفت: به طور معمول ۱۰ درصد تماس‌ها و ماموریت‌های روزانه پایش می‌شود.

استان کرمانشاه ۶۸ پایگاه اورژانس شامل ۳۱ پایگاه شهری و ۳۶ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی با همکاری هوانیروز دارد و همچنین ۱۴۴ آمبولانس، ۲ اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس موتوری در اختیار دارد.
استان کرمانشاه با بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع وسعت دارای ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.