stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 433969
  • 24 فروردین 1401 - 12:34
1
به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس محقق شد؛

آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد توسط صندوق خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س)

آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد توسط صندوق خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س)
هرمزگان/ قلمنا-سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه به مناسب روز مادر صندوق خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س) راه‌اندازی شدگفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی این صندوق خیریه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد تا پایان ما مبارک رمضان است و در این کار خداپسندانه، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بالغ‌بر 20 میلیون تومان و همچنین یکی از قهرمانان وزنه‌برداری استان نیز مدال طلا خود را اهدا کرد.
قلم | qalamna.ir :

رسول جهانداری در نشستی خبری با اصحاب رسانه  هرمزگان به برگزاری مسابقات فوتسال زنان و مردان در قالب جام رمضان، اشاره کرد و افزود: جشنواره فرهنگی-ورزشی مساجد نیز با نام شهید خلیل تختی نژاد در رشته‌های مختلف گل‌کوچک، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی تدارک دیده شده همچنین فستیوال هنرهای رزمی ویژه ماه مبارک رمضان نیز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به سایر برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان گفت: هرشب یکی از مساجد بندرعباس با عنوان “مهمانی از مردم میزبانی از شهدا” افطاری ساده ای را برای مردم تدارک دیده اند .

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه جشن کله گنجشکی ها در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع ) برگزار می شود ، یادآور شد : جشن کله گنجشکی ها (ویژه روزه اولی ها )  است که به صورت جنگ شادی  ویژه کودکان با برنامه های متنوع شامل اجرای برنامه های شاد با گروه پرپروک کودک ، برگزاری پرواز بادبادک ها باهمکاری هیئت ورزش های همگانی ، بازارچه خیریه با همکاری موسسۀ حمایت از کودکان سرطانی ساحل خلیج فارس ، ایستگاه نقاشی و ایستگاه آموزش شهروندی برگزار خواهد شد.

جهانداری از برپایی ایستگاه سلامت با خدمات دندانپزشکی به مدت سه روز از ( سه شنبه ۲۳  فروردین ماه ) در فرهنگسرای دوراهی ایسینی خبر دادو گفت: برگزاری کارگاه های تغذیه به مناسبت روز سلامت ، تولیدات مکتوب و فضاسازی محیطی ، مسابقه گلدسته های نور ( ویژه مساجد سطح شهر ) ، برگزاری محفل انس با قرآن و کلاس اخلاق ، جام فوتسال بانوان ویژه ماه رمضان نیز از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است .

وی بیان کرد :در فرهنگسرا دوراهی ایسینی مرکز کودکان مِهر را داریم که کودکان طلاق به جای اینکه در کلانتری ها والدین خود را ملاقات کنند در این مرکز که وسایل بازی برای کودکان نیز تهیه شده است آنها را ملاقات می کنند .

جهانداری همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی آگاه سازی ، پیشگیری از معلولیت دوران سالمندی در فرهنگسرای های نخل ناخدا ، گلستان ، دوراهی ایسینی خبر داد و افزود: همچنین ویژه برنامه های گلریزان با مشارکت ستاد دیه استان جهت آزاد سازی زندانیان ، تولید محتوا ( ساخت کلیپ و مستند ) و تبلیغات محیطی و مجازی استفاده از ظرفیت ورزشکاران شهرداری در حال انجام است .

وی از چهاردهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس ویژه ماه رمضان (یادواره شهید ابراهیم هادی ) در ۲۳  فروردین امسال در ۱۲ رشته ورزشی خبر داد .

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.