stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 446077
  • 07 شهریور 1401 - 10:39
0

آغاز به کار نمایشگاه هفته دولت در خوزستان

آغاز به کار نمایشگاه هفته دولت در خوزستان
خوزستان - نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی خوزستان در پنجمین روز از هفته دولت در محل نمایشگاه‌های بین المللی اهواز شامگاه یکشنبه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی گشایش یافت.
قلم | qalamna.ir :

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت در خوزستان، در قالب ۱۰۰ غرفه شامل ۳۰ غرفه مربوط به دستاوردها، طرح‌های خلاق و پژوهشی، گزارش عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی دولت و ۷۰ غرفه نیز شامل عرصه مستقیم محصولات و فروش کالاهای مختلف شرکت‌ها و همچنین تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی در معرض دید عموم به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه علاوه بر اطلاع رسانی در مورد فعالیت‌ها و اقدامات و عملکرد دستگاه‌های دولتی،گفت و گوی مستقیم مسوولان با مردم در قالب میز خدمت، نمایش عرضه محصولات و فروش کالا و برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های جانبی در طول برگزاری نمایشگاه است.

این نمایشگاه از ششم تا هشتم شهریور جاری در محل دایمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی خوزستان از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برای بازدید عموم دایر است و مردم می‌توانند ضمن اطلاع از اقدامات دولت از خدمات موجود استفاده کنند.

گفتنی است این نمایشگاه با هدف اطلاع‌رسانی خدماتی که دولت در یک سال گذشته در خوزستان ارایه کرده برگزار شده تا مردم بیشتر با این خدمات آشنا شوند.

دوم تا هشتم شهریور هرسال به یاد شهیدان رجایی و باهنر که در حادثه انفجار ساختمان نخست وزیری در سال ۶۰ توسط گروهک منافقین صورت گرفت، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. شعار امسال هفته دولت، “دولت مردم” نامگذاری شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.