stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 175146
  • 21 مهر 1399 - 8:39
1
سرمربی سابق تیم فوتبال امید کاسپین قزوین

سقوط تیم‌های آخر جدول لیگ‌های پایه فوتبال کشور عادلانه نیست

سقوط تیم‌های آخر جدول لیگ‌های پایه فوتبال کشور عادلانه نیست
قزوین – قلم– سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین قزوین گفت: سقوط تیم‌های آخر جدول لیگ‌های پایه فوتبال کشور از جمله تیم کاسپین از لیگ دسته یک امید با شرایط موجود و مشکلات ناشی از شیوع کرونا عادلانه نیست.
قلم | qalamna.ir :

صادق افشار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مختومه شدن مسابقات لیگ‌های پایه فوتبال کشور تصمیم جدیدی از سوی سازمان لیگ در خصوص نحوه صعود و سقوط تیم‌ها اتخاذ و اعلام گردید که در جای خود قابل تامل و بررسی است.

سرمربی سابق تیم امید کاسپین قزوین افزود: با توجه به مختومه اعلام شدن مسابقات به خاطر ویروس کرونا اگر قانونی وجود دارد باید برای همه تیم‌ها به صورت یکسان اجرایی شود.

وی اضافه کرد: وقتی با تصمیم سازمان لیگ ۶ تیم به لیگ برتر امیدها صعود می‌کنند، انتظار داریم این قانون در خصوص تیم‌های پایین جدول نیز اعمال گردد و آنها همچنان در لیگ دسته اول ماندگار شوند که عین عدالت است.

افشار افزود: در یک فصل، کسر ۱۱ تیم از لیگ دسته اول امید واقعا تعجب آور است درحالیکه در چند فصل گذشته هیچ تیمی از لیگ به دسته پایین‌تر سقوط نکرد.

سرمربی سابق تیم امید کاسپین قزوین افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا انتظار ‌می‌رود همچنان که تیم‌های صعود کننده از این قانون بهره برده اند، تیم‌های آخر جدول گروه‌ها نیز در تمامی رده‌های سنی با مساعدت مسوولان سازمان لیگ در این فصل در لیگ ماندگار شوند.

سقوط تیم‌های آخر جدول لیگ‌های پایه فوتبال کشور عادلانه نیست

افشار تصریح کرد: نگاه ما و دیگر باشگاه‌ها به فوتبال پایه اهتمام به کشف و شناسایی استعدادهای فوتبال در نقاط مختلف و شهرهای کوچک کشور به خصوص در میان اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است.

وی گفت: با توجه به این موضوع از مسوولان سازمان لیگ و به ویژه مدیر مسابقات لیگ‌های پایه فوتبال کشور درخواست داریم با توجه به شرایط خاص و تغییرات در نحوه سقوط و صعود تیم‌ها به خاطر ویروس کرونا با حفظ تیم‌های آخر جدول در تمام رده‌های سنی به ارتقای فوتبال در نقاط محروم کشور کمک نمایند.

سرمربی سابق تیم فوتبال امیدهای کاسپین قزوین با تشکر از زحمات مسوولان سازمان لیگ فوتبال و به ویژه در بخش فوتبال پایه کشور، گفت: در شرایط فعلی جامعه و اوضاع نامساعد اقتصادی، وجود ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی پیش روی رده‌های سنی مختلف تنها دلخوشی قشر جوان در حال حاضر پرداختن به ورزش فوتبال است و باید زمینه و بستر لازم را برای تمایل بیشتر آنها به ورزش فراهم ساخت.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار مرضیه فصیحی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.