stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 193425
  • 29 آبان 1399 - 9:00
5
شیشه فروش خبر داد؛

آغاز محدودیت‌های کرونایی تردد خودرو در ۸ محور اصلی اصفهان

آغاز محدودیت‌های کرونایی تردد خودرو در ۸ محور اصلی اصفهان
قلم/اصفهان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اجرای محدودیت‌های تردد خودرو بر اساس مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در هشت محور اصلی این استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

منصور شیشه فروش روز پنجشنبه در گفت و گو با اظهارداشت: عوامل مختلف انتظامی، راهداری و امدادی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه در محورهای اصلی استان شامل اصفهان- نایین، شاهین شهر – کاشان، اصفهان – شیراز، اصفهان – شهرکرد، شهرضا – شیراز، نایین – اردستان ، زرین شهر – باغبهادران و اصفهان – الیگودرز مستقر شدند و از امروز هدایت خودروها به سمت کمربندی ها و عدم ورود آنها به کلانشهر اصفهان را انجام می دهند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه محدودیت‌های جدید برای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا، خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به اصفهان ممنوع است.

وی با بیان اینکه خودروهای متخلفی که از مصوبه های ستاد مقابله با کرونا سرپیچی کنند، اِعمال قانون خواهند شد، افزود: با اجرای محدودیت های اخیر با کاهش حدود ۲۵ درصدی ترددها مواجه بودیم.

شیشه فروش همچنین به هفته ایمنی راه ها از بیست و چهارم تا سی ام آبان اشاره و اضافه کرد: امروز به روز ” بدون حادثه در راه ها ” نامگذاری شد و بر این اساس تیم های امدادی بطور ویژه در جاده ها و راه های استان اصفهان مستقر شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم های امدادی در راهدارخانه ها، هلال احمر در ۴۲ پایگاه جاده ای و اورژانس جاده ای در حدود ۲۰۰ پایگاه مستقر هستند، گفت: استان اصفهان نزدیک به ۱۲ هزار کیلومتر راه و جاده دارد و تقویت بنیه امدادی نیروهای مختلف ضروری است.

شیشه فروش با تاکید بر اهمیت تقویت امداد هوایی، تصریح کرد: حدود ۵۰ پد (محل فرود) بالگرد امدادی در استان پیش بینی و جا نمایی شده که تا کنون از بین آنها ۲۱ جایگاه بهره برداری شده است.

وی از انتقال یک مادر باردار از شهرضا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان در روز گذشته با بالگرد امداد خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۵۷ عملیات امدادی هوایی هلال احمر و اورژانس در استان انجام شده است.

به گفته معاون امنیتی انتظامی و اجتماعی وزیر کشور، طبق طرح محدودیت های جدید، ورود به شهرهای در وضعیت نارنجی و قرمز ممنوع است و کسی نمی‌تواند با پلاک غیربومی وارد شهری شود و فرد خاطی درصورت ورود ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود و راهور می‌تواند هر ۲۴ ساعت یک بار او را جریمه کند.

حسین ذوالفقاری با بیان اینکه اعمال جریمه در شهرهای با شرایط قرمز یک میلیون تومان است، افزود: کسانی که در شهر قرمز یا نارنجی حضور دارند، حق ورود به شهر دیگری در کشور ندارند و اگر وارد هر شهری از کشور شوند به همان ترتیب مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و اگر فردی از شهر قرمز، وارد هر شهری شود، یک میلیون جریمه می‌شود.

محدودیت های جدید برای کنترل ویروس کرونا از اول آذر در کشور اجرا می شود.

بر اساس آخرین رنگ بندی شهرستان های استان اصفهان تا بیست و ششم آبان، شهرستان های برخوار، بویین میاندشت، چادگان، خوانسار، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر و میمه، فریدونشهر و نجف آباد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز قرار دارند.

در زمان حاضر حدود ۲ هزار و ۵۰ بیمار دارای علائم ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان اصفهان بستری هستند.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، تا کنون بیش از ۸۰۱ هزار نفر در کشور بطور قطعی به کرونا مبتلا شدند که از میان آنها بیش از ۴۲ هزار نفر جان باختند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.