stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 111892
  • 02 اردیبهشت 1399 - 12:05
2
سرمربی تیم گیتی‌پسند‌

تمرین بازیکنان تیم فوتسال در منزل فایده چندانی ندارد

تمرین بازیکنان تیم فوتسال در منزل فایده چندانی ندارد
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص اینکه به چه میزان تمرینات داخل منزل برای آمادگی بازیکنان تیمش موثر است، افزود: به نظرم برای بازیکنان تیم فوتسال تمرین در منزل فایده چندانی ندارد و امیدوارم همین تمرینات را نیز بازیکنانم در خانه انجام دهند.
قلم | qalamna.ir :

حمید بی‌غم پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی تمرینات تیم لغو شده و به صورت هفتگی برنامه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص اینکه به چه میزان تمرینات داخل منزل برای آمادگی بازیکنان تیمش موثر است، افزود: به نظرم برای بازیکنان تیم فوتسال تمرین در منزل فایده چندانی ندارد و امیدوارم همین تمرینات را نیز بازیکنانم در خانه انجام دهند؛ بازیکنان فوتسال باید توپ را لمس کند و وابسته به کار گروهی باشند اما خوب در شرایط موجود فعالیت دیگری را نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی در خصوص بلاتکلیفی برنامه برگزاری فینال مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور افزود: بلاتکلیفی ما در این زمان به دلیل این است که همه یک هدف واحد را مد نظر دارند و آن هم برگزاری هرچه بهتر و ایمن‌تر فینال است، با توجه به اینکه جنتی و نجفی مدیرعامل‌های دو باشگاه در هیأت رئیسه سازمان لیگ حضور دارند بهترین تصمیم را اتخاذ خواهند کرد.

بی غم در خصوص نظر شخصی خودش جهت برگزاری مرحله فینال افزود: چند پیشنهاد داشتم که به مدیریت باشگاه اعلام کردم؛ یکی از این پیشنهادات این بود که امسال با رایزنی‌های تارقلی زاده و AFC دو تیم از ایران به لیگ قهرمانان آسیا راه یابند، پیشنهاد بعدی این بود یا برای بازی زمان قابل قبولی در اختیار داشته باشیم یا اینکه پیش از آغاز فصل آینده بازی‌ برگزار شود.

سرمربی تیم گیتی‌پسند‌ در خصوص شرایط تیم ملی جهت حضور در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی فوتسال افزود: تیم ملی کار آسانی را در این رقابت‌ها در پیش نخواهد داشت و کارشان نسبت به سال‌های قبلی سخت‌تر است اما تجربه ملی پوشان بالا است و قطعا می‌توانند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند.

وی با بیان اینکه میانگین سنی نسبتاً بالا تیم ملی نشان دهنده تجربه بالا تیم ملی است افزود: بازیکنان حال حاضر تیم ملی بسیار خوب و با تجربه هستند اما در کنار این باید آینده‌نگری خوبی را برای تیم ملی فوتسال در برنامه داشته باشیم زیرا از ملی‌پوشان کنونی چند نفر را در دوره‌های بعدی در اختیار نخواهیم داشت و باید به دنبال جایگزین آن‌‌ها باشیم.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص تشکیل تیم (ب) فوتسال کشور ادامه داد: تشکیل تیم ب بسیار خوب است، تیم ملی اصلی بازیکنان بزرگ و ارزشمندی دارد؛ تشکیل تیم(ب) نباید به تیم اصلی ضرر بزند و باید پشتیبان آن باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.