stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 119217
  • 15 اردیبهشت 1399 - 9:49
1
رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردستان:

واکسیناسیون کودکان را به تعویق نیندازند

واکسیناسیون کودکان را به تعویق نیندازند
رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردستان با بیان اینکه به همه خانواده‌های جامعه هدف توصیه می‌شود در شرایط کرونا، واکسیناسیون کودکان را به تعویق نیندازند، تأکید کرد: این خانواده‌ها حتماً طبق سال های گذشته برای واکسیناسیون فرزندانشان به مراکز بهداشتی، درمانی در تمام شهرها و خانه‌های بهداشت روستایی مراجعه کنند.
قلم | qalamna.ir :

رضا اشرفی ، اظهار کرد: برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و غربالگری بیماران مشکوک به کرونا ویروس، خدمات پزشکی و پرستاری در چهار مرکز اردستان، زواره، مهاباد و نیسیان در شهرستان به صورت شبانه روزی و ۱۲ ساعته فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای پیشگیری، کنترل بیماری کووید۱۹، انجام می شود، اظهار کرد: همکاران ما باید در صورت لزوم نسبت به موارد درمانی اقدام کنند و درصورتی که نیاز به آزمایش و یا موارد بیشتر دارد به مرکز کووید مرکزی در شهرستان منتقل می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردستان با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها با سهل‌انگاری درباره واکسیناسیون کودکان نه تنها دستاوردهای گذشته کشور در این زمینه را ضایع می‌کنند، گفت: متأسفانه این بی‌توجهی باعث می‌شود در کنار همه‌گیری کرونا، شاهد همه‌گیری بیماری‌های واگیر دیگری همچون فلج اطفال و سرخک نیز باشیم.

اشرفی با بیان اینکه ممکن است بعضی از خانواده‌ها نگران وضعیت بهداشتی در مراکز بهداشتی، درمانی و پایگاه‌های سلامت باشند و به این بهانه برای واکسیناسیون در این مراکز حضور پیدا نکنند، تصریح کرد: به این خانواده‌ها نیز می‌گوییم تمام پروتکل‌های لازم بهداشتی و پیشگیری به این مراکز ابلاغ شده و می‌توانند برای واکسینه کردن فرزندانشان در این مراکز حضور یابند.

وی با بیان اینکه به همه خانواده‌های جامعه هدف توصیه می‌شود در شرایط کرونا، واکسیناسیون کودکان را به تعویق نیندازند، تأکید کرد: این خانواده‌ها حتماً طبق سال های گذشته برای واکسیناسیون فرزندانشان به مراکز بهداشتی، درمانی در تمام شهرها و خانه‌های بهداشت روستایی مراجعه کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.