stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 146434
  • 24 تیر 1399 - 11:49
0

ابوترابی:معتقدیم آقای زنگنه هزینه زیادی برای مملکت به بار آورده

ابوترابی:معتقدیم آقای زنگنه هزینه زیادی برای مملکت به بار آورده
اعتقاد داریم که آقای زنگنه هزینه زیادی برای مملکت به بار آورده و شکایت از طریق قوه قضائیه را نیز دنبال می‌کنیم؛ در مجلس کمی مشکل سیستمی داریم زیرا  کارمندان هم به دلیل کرونا به مجلس نمی‌آیند.
قلم | qalamna.ir :

ابوالفضل ابوترابی، در خصوص بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در تماس ویدیوی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری سه ویژگی جوانان کار بلد، افراد اجرایی باسابقه و نمایندگانی که دوره‌های قبل در مجلس بودند را برای مجلس یازدهم برشمردند و مجلس یازدهم را انقلابی خواندند اما بر حرمت شرعی و لزوم پایبندی بر سوگندی که نمایندگان در ابتدای کار یاد کردند نیز تأکید کردند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون ادامه داد: ایشان ۱۶ توصیه به ما نمایندگان داشتند که اولین و مهم‌ترین توصیه ایشان، بحث اخلاص بود و اینکه نمایندگان کارهایشان را برای خدا انجام دهند؛ عدم حاشیه‌سازی و جوگیری، وحدت با تمام قوا، استفاده از ظرفیت نظارتی مجلس برای حل مشکلات مردم و توجه به مشکلات مسکن، ازدواج، فرزندآوری و… از دیگر توصیه‌های ایشان به نمایندگان مجلس بود.

وی با اشاره به تأکید ایشان بر این که دولت‌ها باید تا لحظه آخر در سال آخر خود به وظایف خود عمل کنند، عنوان کرد: ایشان تصریح کردند که دولت‌ها باید تا لحظه آخر پرتوان کار کنند و وظیفه خود را انجام دهند البته بر این مسأله که تمام قوا باید طبق قانون به وظیفه خود عمل کنند نیز، سفارش داشتند.

ابوترابی با بیان اینکه اصرار ایشان بر رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با کرونا به ویژه ماسک زدن بسیار اهمیت دارد، افزود: ایشان در جهت رعایت پویش من ماسک می‌زنم، خودشان نیز ماسکی بر چهره داشتند، همچنین بحث لزوم ادامه کمک‌های مؤمنانه را نیز مطرح کردند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در خصوص استیضاح وزیر نفت اظهار کرد: کار استیضاح آقای زنگنه را شروع کردیم ولی شیوع کرونا ما را درگیر کرده و همچنین سیستماتیک شدن مجلس نیز اخیراً کار را عقب انداخته است اما پیگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: طبق ماده ۲۳۴، شکایت از آقای زنگنه را پیگیری خواهیم کرد، روز چهارشنبه که مجلس باز شود آن را دنبال خواهیم کرد اما تعداد امضاهای آن باید به حدنصاب برسد.

ابوترابی تصریح کرد: اعتقاد داریم که آقای زنگنه هزینه زیادی برای مملکت به بار آورده و شکایت از طریق قوه قضائیه را نیز دنبال می‌کنیم؛ در مجلس کمی مشکل سیستمی داریم زیرا  کارمندان هم به دلیل کرونا به مجلس نمی‌آیند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: این هفته و هفته قبل ورود کارمندان به مجلس ممنوع بود زیرا حدود ۲۵ کارمند مجلس دچار بیماری کرونا شده و تعدادی از نمایندگان نیز کرونا درگیر کرونا شده‌اند، بنابراین ورود کارمندان به مجلس را ممنوع اعلام کرده‌اند، در اسرع وقت دو یا سه شکایت به‌ویژه شکایت از آقای زنگنه را ثبت خواهیم کرد.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.