stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 155682
  • 21 مرداد 1399 - 7:47
4

استاندار قزوین روز ملی حمایت از صنایع کوچک را تبریک گفت

استاندار قزوین روز ملی حمایت از صنایع کوچک را تبریک گفت
قزوین – قلم- استاندار قزوین با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۱ مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک را به مدیران عامل واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و سرمایه گذاران صنایع کوچک تبریک گفت.
قلم | qalamna.ir :

قلم،در متن پیام هدایت الله جمالی پور که روز سه شنبه به ارسال شده، آمده است: نقش بی بدیل صنعتگران، کارآفرینان و نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک در خنثی کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در خودکفایی کشور و تحقق رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی، اشتغال پایدار جوانان نقش کلیدی و موثری ایفا نماید.

وی در ادامه این پیام افزود: در وضعیت حساس کنونی کشور که ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و رییس جمهوری بوده، قطعاً توجه به صنایع کوچک و دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید مورد توجه و عنایت جدی قرار گیرد.

استاندار قزوین در ادامه آورده است: ضمن تبریک روز ملی حمایت از صنایع کوچک به مدیران حوزه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان و تشکر از زحمات ارزشمند آنها، انتظار می‌رود کلیه دستگاه‌های اجرایی، اقتصادی و خدمات رسان استان، ضمن همراهی و هم افزایی با مدیران این حوزه در تحقق جهش تولید و رفع مشکلات همواره یاریگر این مجموعه مهم باشند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار هادی درزی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.