stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 158891
  • 30 مرداد 1399 - 2:35
2

ورود ۱۰۰۰ یتیم سمنانی به بورس با “شتابا”ی استاندار

ورود ۱۰۰۰ یتیم سمنانی به بورس با “شتابا”ی استاندار

ایسنا/سمنان با رونمایی رسمی از طرح پیشنهادی استاندار سمنان تحت عنوان طرح شبکه توانمندسازی ایتام در بورس، یک هزار نفر از ایتام این استان وارد بورس شدند.

قلم | qalamna.ir :

علیرضا آشناگر در دیدار با بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در سمنان، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) جدای از وظایف قانونی، نسبت به تکلیف دینی و شرعی خود مبنی بر حمایت از نیازمندان بسیار خوب عمل کرده است، اظهار کرد: تغییر نگرش در سیاست ها و برنامه ریزی به جهت ایجاد فرصت شغلی مناسب برای مددجویان در قالب طرح توامنند سازی، امری بسیار ارزنده است که در نهایت منجر به کارآفرینی، اشتغال و ارتقاء و بهبود وضعیت اقتصادی مددجویان و خروج آنها از جامعه هدف این مجموعه خواهد شد.
استاندار سمنان گفت: توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب ایجاد فرصت های شغلی مطلوب، امری بسیار ارزنده است.

وی ضمن تقدیر از تسهیلات پرداخت شده توسط کمیته امداد در حوزه اشتغال زایی، گفت: با نظارتی که از سوی کمیته امداد صورت گرفت و با توجه به اینکه متقاضیان واقعا از جامعه هدف نیازمندان کشور بودند، اشتغال تعهد شده در برابر دریافت تسهیلات محقق شد.
آشناگر با بیان اینکه سمنان یک استان صنعتی و مقصدی برای دست یافتن به شغل مناسب برای برخی از نیروهای کار استان های همجوار شده است، خاطرنشان کرد: تمام توان خود را برای کمک در پیشبرد امور و هماهنگی مسائل کمیته امداد و خانواده های نیازمند به کار خواهیم گرفت.
استاندار سمنان از رونمایی طرح شتابا(شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران) با حضور رئیس کمیته امداد کشور در روز جاری خبر داد و با تشکر از تلاشها و مساعدت های بختیاری در به ثمر نشستن این طرح اظهار کرد: امروز با رونمایی از این طرح، یک هزار نفر از ایتام استان سمنان، تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.