stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 161876
  • 07 شهریور 1399 - 23:32
3
کارشناس برنامه‌ریزی فعالیت‌های مساجد:

۱۶۰ مبشر فرهنگی در مساجد کردستان فعال هستند

۱۶۰ مبشر فرهنگی در مساجد کردستان فعال هستند
قلم/ کردستان- کارشناس برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی مساجد تبلیغات اسلامی کردستان گفت: روحانیون اهل سنت استان در قالب ۱۶۰ مبشر فرهنگی ساماندهی و در مساجد کردستان فعال هستند.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، بهرام مرادی اظهار کرد: ۱۶۰ مبشر فرهنگی در استان فعال هستند که از این تعداد ۲۰ ماموستا در پایگاههای اجتماعی تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال براساس تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور پایگاههای اجتماعی در حاشیه تعدادی از شهرها فعال شده است، افزود: ۱۵ پایگاه اجتماعی مساجد در حاشیه شهرهای سقز، مریوان و سنندج فعالیت دارند.

کارشناس برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی مساجد تبلیغات اسلامی اداره‌کل کردستان اعلام کرد: از ۱۵ پایگاه اجتماعی هفت پایگاه در سنندج، دو پایگاه در سقز و ۶ پایگاه در مریوان دایر شده که در زمینه‌های فرهنگی و دینی فعالیت دارند.

مرادی اضافه کرد: پایگاه اجتماعی برای رفع مشکلات آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد فعالیت می‌کنند.

وی به انجام کار مشاوره در مساجد پرداخت و بیان کرد: از طریق مشاوران و روانشناسان مجرب در پایگاههای اجتماعی برای خانواده‌های آسیب‌پذیر در حوزه مشاجرات خانوادگی، گرانی، خشونت خانگی، طلاق و ازدواج و غیره خدمات مشاوره ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مشاوره به خانواده‌های آسیب‌پذیر در پایگاههای اجتماعی کردستان تفاهم‌نامه‌هایی با روانشناسان استان منعقد شده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.