stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 162183
  • 09 شهریور 1399 - 13:39
2
رییس پلیس راه اصفهان:

حجم تردد خودروها از چهارشنبه هفته گذشته افزایش یافت

حجم تردد خودروها از چهارشنبه هفته گذشته افزایش یافت
قلم/اصفهان_ رییس پلیس راه اصفهان گفت: حجم تردد خودروها در جاده‌های استان از چهارشنبه هفته گذشته افزایش یافت و بیشترین ترافیک در محورهای غربی استان اصفهان گزارش شد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین پورقیصری، افزود: با توجه به اینکه ممکن است مسافران درون استانی یا بیرون استانی، عصر امروز قصد عزیمت به موطن خود را داشته باشند، احتمال ایجاد بار ترافیکی در محورهای غربی، شمالی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود لذا این افراد بهتر است زمان بازگشت خود را به روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه این هفته موکول کنند.

وی اظهار داشت: حجم تردد خودروها در جاده‌های استان از چهارشنبه هفته گذشته افزایش یافت و بیشترین ترافیک در محورهای غربی استان اصفهان گزارش شد.
پورقیصری با بیان اینکه امسال نسبت به تعطیلات تاسوعا و عاشورای سال گذشته با حجم تردد کمتر خودروها در جاده‌های استان مواجه بودیم، تاکید کرد: مردم همراهی خوبی در رعایت توصیه‌ها و دستورهای بهداشتی برای پیشگیری از بیمار کرونا داشتند و نسبت به پارسال، سفرهای کمتری انجام دادند هرچند بیشتر ترددها در سالجاری نیز سفرهای درون شهری بود.

رییس پلیس راه اصفهان با بیان اینکه در زمان حاضر وضعیت ترافیک در محورهای استان اصفهان عادی است، در باره تصادف روز گذشته در محور مبارکه – شهر مجلسی گفت: در این حادثه سه نفر کشته شدند که علت آن در دست بررسی است هرچند بنظر می‌آید بی‌احتیاطی رانندگان در بروز آن نقش داشته است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۷۱ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا به بیش از ۲۱ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.