stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 163613
  • 14 شهریور 1399 - 12:20
2
حاجی دلیگانی:

بخشی از مسئولان به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‌کنند

بخشی از مسئولان به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‌کنند
قلم/اصفهان_نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مسئولان به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‌کنند و فقط به‌ظاهر نام مقام معظم رهبری را با تکریم بر زبان جاری می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

حسینعلی حاجی دلیگان، در اجتماع عزاداران حسینی در جوار شهدای گمنام شاهین‌شهر اظهار کرد: اگر دولت در هفت سال گذشته به نیمی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی عمل می‌کرد کشور این شرایط فعلی اقتصادی رانداشت.

دبیر هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت در هفت سال گذشته به نیمی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی عمل می‌کرد کشور این شرایط فعلی اقتصادی رانداشت.

وی افزود: دولت در این مدت اقتصاد کشور را به برجام گره‌زده بود و کمتر به رهنمود مهم اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کرد.

حاجی‌دلیگانی عملکرد ضعیف و حضور برخی مدیران نفوذی را این‌گونه بیان کرد که مشکل کشور این است که بخشی از مسئولان به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‌کنند و فقط به‌ظاهر نام مقام معظم رهبری را با تکریم بر زبان جاری می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خبرداریم برخی از دلالان سیاسی در داخل به دنبال مذاکره با آمریکایی‌های تروریست هستند ؛ ما به پیامی که سفارت سوئیس به‌عنوان حافظ منافع رژیم آمریکا می‌آورد مشکوک هستیم.

وی تصریح کرد: دولت‌های فعلی و آینده آمریکا فقط به دنبال تسلیم شدن نظام جمهوری اسلامی و تضعیف توان دفاعی کشور هستند.

حاجی‌دلیگانی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه ۱۰۰طرح گشایش اقتصادی و بیش از۴۰۰ کار نظارتی نمایندگان مجلس یازدهم اشاره کرد که افزایش شمار موارد تحقیق و تفحص، سؤال از وزرا، طرح استیضاح چهار وزیر و سؤال از رئیس‌جمهور ازجمله موضوعات نظارتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار خاطرنشان کرد:  طرح پیش‌فروش نفت در صورت اجرا، دولت بعدی با ۲۴۰هزارمیلیاردتومان بدهکار می‌کند و بهتر بود دولت طرح فروش قطعی نفت را اجرا می‌کرد.

وی ادامه داد: درحالی‌که پالایشگاه‌های کوچک کشور بخش خصوصی ۶۰۰ هزار تن در سال ظرفیت خالی دارند، دولت از فروش نفت و میعانات گازی به این واحدهای صنعتی کوتاهی کرده است.

حاجی‌دلیگانی از تکمیل ۸ طرح مهم این دو شهرستان با استفاده از ردیف‌های ملی بودجه خبر داد و اظهار داشت این در حالی ست تاچندسال پیش فقط طرح متروی شاهین‌شهر ردیف بودجه ملی داشت.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار گفت: متروی شاهین‌شهر در آینده به خط دوم متروی اصفهان از مسیر ایستگاه زینبیه این شهر متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.