stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 168196
  • 28 شهریور 1399 - 12:31
2

باند حرفه‌ای سند نمره در نجف‌آباد کشف شد

باند حرفه‌ای سند نمره در نجف‌آباد کشف شد
قلم/اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره که اقدام به سرقت و تغییر هویت خودروها می‌کردند و کشف 3 خودروی مسروقه از آنان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدحسین باباکلانی اظهار داشت: پس از تماس فردی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام سرقت یک دستگاه سواری پژو پارس متعلق به او، بلافاصله پرونده در دست ماموران پلیس آگاهی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص متوجه شدند خودرو در یک منزل مسکونی پارک شده است که هماهنگی‌های لازم برای ورود به آن منزل انجام شد.

وی بیان داشت: در بازرسی از منزل ۲ خودرو که سند نمره شده بودند، سواری پارس مسروقه، ۱۰ جفت پلاک تکه تکه شده خودرو، ۶ دستگاه ecu سواری پژو، مقداری وسایل خودرو، ابزاری که از آنان برای سندنمره کردن استفاده می‌کردند، ۳ گرم تریاک و ۳ گرم شیره تریاک کشف شد.

باباکلانی ادامه داد: در ارتباط با این پرونده ۳ سارق حرفه‌ای که پس از سرقت خودرو اقدام به سند نمره و تغییر هویت خودروی شهروندان میکردند‌، دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به اینکه این پرونده برای بررسی و روشن شدن دیگر ابعاد آن و سرقت‌های احتمالی دیگر مفتوح است از شهروندان خواست، حتما خودروی خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از پارک آن در مناطق خلوت و تاریک خودداری کنید و هر موضوع مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.