stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 175178
  • 21 مهر 1399 - 10:25
5

پوتین: روسیه امیدش را برای همکاری با آمریکا در حوزه امنیت سایبری از دست نمی‌دهد

پوتین: روسیه امیدش را برای همکاری با آمریکا در حوزه امنیت سایبری از دست نمی‌دهد

رئیس جمهور روسیه در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی “مسکو. کرملین. پوتین” شبکه راشا-۱، اظهار کرد که این کشور امیدوار است به همکاری با آمریکا در حوزه امنیت سایبری ادامه دهد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین با این حال اشاره کرد که درخواستش از واشنگتن برای از سر گرفتن همکاری در حوزه امنیت سایبری، بی‌پاسخ مانده است.

وی اظهار کرد: این نخستین بار نیست که این پیشنهاد را مطرح می‌کنیم، امیدواریم همه علاقمند به اجرای پیشنهاداتی که ما مطرح کرده‌ایم باشند. ما امیدمان را نسبت به اینکه خواهیم توانست این تلاش را با تمام طرف‌های مربوطه از جمله آمریکا ادامه دهیم، از دست نخواهیم داد.

در همین حال پوتین یادآور شد که روسیه هنوز در حال مواجهه با اتهاماتی نظیر “ادعای بیش‌فعالی در حوزه اطلاعات، دخالت در انتخابات و… است که همه آن‌ها مطلقاً بی‌اساس هستند. “

پوتین در ۲۵ سپتامبر (۴ مهر)، تعدادی پیشنهاد برای همکاری در حوزه امنیت سایبری بین روسیه و آمریکا و سراسر جهان ارائه داد. وی تأکید کرد که مایل است بار دیگر با پیشنهاد تصویب برنامه جامع اقدامات علمی برای تنظیم مجدد روابط با روسیه در استفاده از فناوری‌های آی‌تی، آمریکا را خطاب قرار دهد.

رئیس جمهور روسیه هم‌چنین خواستار برقراری مجدد گفت‌وگوی کاملاً دوجانبه منظم بین دو کشور درباره موضوعات اساسی حفظ امنیت بین‌المللی در سطح بالا شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.