stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 186119
  • 15 آبان 1399 - 18:19
0

بازگشت بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو پلاک غیر بومی از‌ مبادی ورودی هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته

بازگشت بیش از ۲ هزار  دستگاه خودرو پلاک غیر بومی از‌ مبادی ورودی هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته
هرمزگان /قلم_رییس پلیس راه هرمزگان از توقیف و بازگرداندن 2 هزارو 137 دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان در 24 ساعت گذشته در طرح ممنوعیت تردد در استان خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ مهدی نیک بخت گفت: با توجه به شیوع و گسترش بیماری مرگبار کرونا و شروع موج سوم این ویروس مهلک و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان ، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه باکرونا و تصمیمات مسئولان استانی ، طرح ممنوعیت خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان بصورت شبانه روز در حال اجرا است.
وی افزود : در این طرح در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲ هزار و ۱۳۷ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.
وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۵ دستگاه خودرو بدلیل عدم توجه به توصیه ها ودستورات پلیس و پافشاری زیاد برای ادامه مسیر هریک ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و به استان های خود بازگردانده شدند ، اظهارداشت: در مدت یاد شده ۲۶ دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف وبه پارکینگ انتقال داده شد.
این مسئول انتظامی با اشاره به تردد ۲۱ هزارو ۱۷۵ دستگاه خودرو مجاز در ۲۴ ساعت گذشته در مبادی ورودی و خروجی افزود: مجموع خودروهای عودتی به استان های مبدا از شروع طرح تاکنون ۱۱ هزارو ۴۰۹ دستگاه وتعداد اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی خودروها متخلف ۱۱۶ دستگاه بوده است،همچنین از زمان شروع طرح تا کنون تعداد ۴۰ دستگاه خودرو بدلیل عدم توجه به دستور و توصیه های پلیس توقیف و به پارکیگ هدایت شده است.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.