stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 188148
  • 19 آبان 1399 - 18:59
4
در اطلاعیه ای اعلام شد:

ثبت نام دوره های آموزشی مرکز توانمندسازی بانوان سرای محله دولت آباد آغاز می شود

ثبت نام دوره های آموزشی مرکز توانمندسازی بانوان سرای محله دولت آباد آغاز می شود
کرمانشاه/قلم: ثبت نام دوره های آموزشی سرای محله دولت آباد کرمانشاه با شعار "آموزش، مهارت، حمایت، تولید، بازار، درآمد" از ۲۴ آبان ماه آغاز می شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه؛ در راستای توانمندسازی بانوان شهرک دولت آباد و در قالب دوره های آموزشی مهارتی ثبت نام کلاس ها و کارگاه های آموزشی در رشته هایی نظیر پشم ریسی، میناکاری، خیاطی، قالی بافی، گیوه بافی، چرم دوزی، زیورآلات و آشپزی برای بانوان دولت آباد شروع می‌شود.

گفتنی است؛ این دوره ها که با همکاری جهاد دانشگاهی، دفتر تسهیل گری و دفتر امور بانوان استانداری در گام اول و با ارائه آموزش مهارتی انجام پذیرفته پس از مهارت آموزی به فراگیران برگزیده بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با صندوق کارآفرینی امید، تسهیلاتی قرار می گیرد تا بتوانند با توجه به آموزش هایی که دیده اند، تولید محصول داشته باشند.

شایان ذکر می باشد؛ در برگزاری این دوره ها تلاش شده تا با ظرفیت سنجی محله، بهترین نسخه جهت توانمندسازی بانوان شهرک دولت آباد ارائه گردد.

لازم بذکر است آغاز دوره ها پس از طی دوران محدودیت کرونا و با کسب مجوز از ستاد مقابله با این بیماری و با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.