stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 206649
  • 25 آذر 1399 - 9:00
3
مدیر شرکت توزیع کننده شیر خبر داد؛

توزیع کننده شیر با نرخ ۴هزار و ۳۰۰ تومان توسط خیر کاشانی

توزیع کننده شیر با نرخ ۴هزار و ۳۰۰ تومان توسط خیر کاشانی
قلم/اصفهان_ مدیر شرکت توزیع کننده شیر با نرخ چهار هزار و ۳۰۰ تومان در کاشان نیز دلیل این تصمیم نیکوکارانه را افزایش قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی مردم این شهرستان در زمان شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.
قلم | qalamna.ir :

مسعود خاندایی افزود: این خیر که مدیریت یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید شیر و لبنیات پاستوریزه را بر عهده دارد بخشی از تولید این شرکت را روزانه در سه مکان از شهر کاشان توزیع می کند.

وی ادامه داد: شهرستان کاشان دارای ۱۳۷ مرکز توزیع شیر است که روزانه بخش قابل توجهی از شیر مصرفی مردم را توزیع می‌کنند.

معاون فرمانداری ویژه کاشان خاطر نشان کرد: رفع مشکلات دامداران، تشویق آنان برای تولید شیر و حمایت از این تولیدکنندگان دامی در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار دارد و تامین خوراک دام با نرخ مصوب برای این تولیدی‌ها در حال انجام است.

مدیر شرکت توزیع کننده شیر با نرخ چهار هزار و ۳۰۰ تومان در کاشان نیز دلیل این تصمیم نیکوکارانه را افزایش قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی مردم این شهرستان در زمان شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

جواد کارگرنژاد افزود: پیش از این قیمت هر کیلوگرم شیر پاستوریزه در کاشان بیش از ۵۰ هزار ریال بود که برای رفاه حال همشهریان و ایجاد شرایط استفاده از آن با نرخ مناسب، توزیع این عنصر کلیدی برای بهبود تغذیه و امنیت غذایی در نقاط پرتردد شهر شامل خیابان شهید بهشتی، میدان درب عطاء و خیابان ملاحبیب الله شریف انجام می‌شود و در آینده نزدیک در نقاط دیگر شهرستان نیز عرضه خواهد شد.

شیر به عنوان یک غذای کامل حاوی ۱۸ ماده از ۲۲ ماده ضروری برای بدن است و نسبت به هر مواد دیگری در رژیم غذایی روزمره در هر کالری مقدار بیشتری کلسیوم، منیزیوم، فسفر، پتاسیوم، زینک و پروتئین دارد.

در کشورهای در حال توسعه شیر یک عنصر کلیدی در راه بهبود تغذیه و امنیت غذایی محسوب می‌شود و کودکان و نوجوانانی که در روز ۲۴۵ میلی‌لیتر شیر (یک لیوان متوسط) می‌نوشند رشد بیشتری پیدا می‌کنند.

بر پایه آمارهای کشوری، میانگین مصرف سرانه جهانی شیر ۱۵۰ کیلوگرم و حتی در برخی کشورهای اروپایی این عدد برای هر نفر فراتر از ۳۰۰ کیلوگرم است.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان با گستره چهار هزار و ۳۹۲ کیلومتر مربع در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان واقع است.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.