stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 206667
  • 25 آذر 1399 - 10:22
2
الهیان:

عدم مطالبه‌گری شهرضا را دچار عقب‌گرد و پس‌رفت می‌کند

عدم مطالبه‌گری شهرضا را دچار عقب‌گرد و پس‌رفت می‌کند
قلم/اصفهان_ رئیس شورای شهر شهرضا با بیان اینکه بر اساس نظر مقام معظم رهبری مطالبه و آزاداندیشی از حقوق حقه شهروندی است و نباید اجازه داده شود اصحاب رسانه و مردم حق مطالبه‌گری نداشته باشند، گفت: عدم مطالبه‌گری شهرستان شهرضا را دچار خاموشی و عقب‌گرد و پس‌رفت می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا الهیان، با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرضا اظهار داشت: جغرافیای شهرضا که از بلندای بختیاری تا باتلاق گاوخونی و از قله دنا تا سواحل زاینده‌رود وسعت و پهناوری داشته است امروزه به باریکه و نواری کشیده از پلیس راه مبارکه تا امین‌آباد، با کمترین عرض ممکن تبدیل شده است تا جایی که از سطح شهر مرزهای شرقی و غربی شهرستان به راحتی قابل رؤیت است.

وی با بیان اینکه بزرگترین دلیل این خسارت نا آشنایی مسئولان و منتخبان شهرستان شهرضا و عدم مطالبه مردم و فرهیختگان است افزود: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری، هر اقدامی اعم از اقتصادی، عمرانی، ورزشی، صنعتی و حتی معماری و شهرسازی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

رئیس شورای شهر شهرضا با بیان اینکه اعضای شورای پنجم در تمامی مصوبات مربوط به مدیریت شهری پیوست فرهنگی را در دستور کار قرار داده‌اند اظهار داشت: برای نمونه می‌توان به کتابخانه‌های سیار، المان‌ها و تندیس‌های در دست طراحی و ساخت، احداث برجک‌های هوشمند اذان‌گو، همکاری با مراکز آموزشی، دانشگاهی، حوزوی و مدارس، تشکیل جلسات فرهنگی و آموزشی مختلف برای عموم شهروندان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر مقام معظم رهبری مطالبه و آزاداندیشی از حقوق حقه شهروندی است و نباید اجازه داده شود اصحاب رسانه و مردم حق مطالبه‌گری نداشته باشند، بیان کرد: عدم مطالبه‌گری شهرستان شهرضا را دچار خاموشی و عقب‌گرد و پس‌رفت می‌کند.

الهیان ادامه داد: بر اساس اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران هر مسئولی اعم از انتصابی و انتخاباتی موظف به انجام وظایف قانونی خود است و حق اعمال نظر و دخالت در اجرائیات، جابه‌جایی مدیران شهری و شهرستانی را ندارد.

وی با بیان اینکه در مدیریت شهری اصل عدالت گستری و توجه ویژه به نقاط کمتر برخوردار مطرح است، بیان کرد: رسیدگی به محلات پیرامونی شهر مانند محله‌های سروستان، اسلام آباد، شهید چاووشی، خمینی‌آباد، جرم‌ افشار، منوچهرآباد، حکیم قشقایی و سایر نقاط کمتر برخوردار به صورت ویژه مورد نظر و پیگیری در اجرائیات عمرانی و خدمات شهری است.

رئیس شورای شهر شهرضا با تاکید بر اینکه قبل از پایان دوره این شورا پروژه آرامستان بهشت رضا در شرق شهرضا افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در راستای نیاز شهروندان محله سروستان به خصوص ساکنان آپارتمان‌های مسکن مهر در نظر است در دامنه کوه دامزاد و حاشیه محله سروستان پارک مناسبی برای استفاده عموم شهروندان به ویژه ساکنان محله سروستان احداث شود.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.