stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 210834
  • 02 دی 1399 - 15:29
1
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

مرگ ۲۳ بیمار مشکوک مبتلا به کرونا/ تاکنون تست ۱۴ نفر از این افراد مثبت کرونا بود

مرگ ۲۳ بیمار مشکوک مبتلا به کرونا/ تاکنون تست ۱۴ نفر از این افراد مثبت کرونا بود
قلم/اصفهان_ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مرگ ۲۳ بیمار مشکوک مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشاره کرد و گفت: تاکنون تست ۱۴ نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.
قلم | qalamna.ir :

آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۱۲۵ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۹۰ بیمار مبتلا به کرونا بوده‌اند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر ۹۸ نفر از بیماران جدید شناسایی شده در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بهبود یافته و ترخیص شده از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر را ۸۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این در حالی است که همچنان ۶۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در این مراکز بستری هستند.

وی گفت: همچنین ۲۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

نجیمی به مرگ ۲۳ بیمار مشکوک مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشاره کرد و گفت: تاکنون تست ۱۴ نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.