stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
  • کد خبر : 212697
  • 06 دی 1399 - 13:16
1

پرداخت تسهیلات حمایتی به بنگاههای ورزشی آسیب دیده از کرونا

پرداخت تسهیلات حمایتی به بنگاههای ورزشی آسیب دیده از کرونا
هرمزگان/قلم-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از بنگاههای ورزشی به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، تسهیلات حمایتی به این بنگاهها پرداخت می شود.
قلم | qalamna.ir :

هادی ابراهیمی افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا  فعالیت بسیاری از اماکن و باشگاه های ورزشی، استخرهای سرپوشیده، مجموعه های ورزشی، پارک های آبی و … دچار آسیب شدند و به دنبال استمرار تعطیلی این دسته واحدها و متضرر شدن صاحبان این کسب و کارها، ستاد ملی مقابله با کرونا در دستورالعمل جدید، تمهیداتی جهت پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا برای واحدهای  آسیب دیده از کرونا در این بخش در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط، مدیران باشگاهها و موسسین اماکن ورزشی تا پایان دی ماه جاری برای دریافت تسهیلات کرونا می توانند در سامانه کارا ثبت نام و از تسهیلات پیش بینی شده استفاده کنند.

وی  گفت: میزان این تسهیلات در حوزه های مختلف ورزشی، به تناسب افرادی که در آن کسب و کار فعالیت می کنند، می باشد که نرخ سود این تسهیلات ۱۲درصد و مدت پرداخت اقساط ۲۴ماهه  و بازپرداخت اقساط از ابتدای خرداد ۱۴۰۰  است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.