stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 214081
  • 08 دی 1399 - 12:16
4
معاون پژوهشی دانشگاه کاشان خبرداد؛

خرید بیش از ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی توسط دانشگاه کاشان

خرید بیش از ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی توسط دانشگاه کاشان
قلم/اصفهان_ معاون پژوهشی دانشگاه کاشان از خرید بیش از ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی توسط دانشگاه کاشان برای محققین و دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: امیدواریم با اختصاص بودجه لازم این مقدار در سال جاری به دو برابر افزایش پیدا کند.
قلم | qalamna.ir :

مجید منعم زاده پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه کاشان در عرصه‌های مختلف علوم پایه و فنی مهندسی در سطح ملی و بین المللی اظهار داشت: با وجودیکه در طول حدود یکسال گذشته محققین و پژوهشگران دانشگاه کاشان به دلیل شرایط کرونایی فرصت حضور در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی به حد سال‌های پیش از آن میسر نبود ولی با تلاش دانشجویان و اساتید این دانشگاه علاوه بر اینکه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه از لحاظ کمی افت نکرد، از لحاظ کیفی نیز شاهد تعالی این فعالیت‌ها بودیم.

وی با اشاره به انتخاب پنج محقق و پژوهشگر دانشگاه کاشان در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان ابراز داشت: ۲۴ پژوهشگر دانشگاه کاشان نیز در جمع دو درصد دانشمند برتر جهان قرار گرفتند که بیش از ۶۰ درصد از این پژوهشگران از اساتید جوان دانشگاه کاشان هستند.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان از خرید بیش از ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی توسط دانشگاه کاشان برای محققین و دانشجویان این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با اختصاص بودجه لازم این مقدار در سال جاری به دو برابر افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است و چند شرکت نیز توسط محققین و پژوهشگران دانشگاه کاشان تأسیس شده است که برخی از این شرکت‌ها با فعالیت‌ها و اقدامات خود توانستند کمک شایان توجهی به بخش صنعت کاشان انجام دهند.

منعم زاده با بیان اینکه در آخرین نمونه یک شرکت دانش بنیان دانشگاه کاشان که در زمینه تولید سیستم‌های تصفیه پساب فعالیت می‌کند توانست مجوز دانش بنیان را دریافت کند، ادامه داد: توسعه شبکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان به شبکه راهبردی آزمایشگاه‌های معاونت ریاست جمهوری یکی از فعالیت‌های مهم مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه کاشان بود که محقق شد.

وی با اشاره به انعقاد طرح‌های بیرونی محققین دانشگاه کاشان به ارزش حدودی ۲۳۰ میلیارد ریال تاکید کرد: علیرغم همه محدودیت‌های دوره کرونا و تنگناهای اقتصادی، دانشگاه کاشان توانست با همت و تلاش شرکت‌های دانش بنیان طرح‌های اقتصادی و پژوهشی بیرونی زیادی را با شرکت‌ها و مؤسسات منعقد کند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.