stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 232883
  • 13 بهمن 1399 - 16:53
1
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه :

۳۲ نفر داوطلب انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه شده اند

۳۲ نفر داوطلب انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه شده اند
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمانشاه از ساعت 9 صبح امروز (13 بهمن) شروع شده و تا ساعت 12 امروز بصورت آنلاین ادامه داشت.
قلم | qalamna.ir :

بهرام فاضلی به ترکیب هفت نفره اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات استان اشاره کرد و افزود: در کنار این هفت نفر، دو نفر هم به عنوان بازرس انتخاب و از ترکیب اصلی هفت نفره هیات مدیره خانه مطبوعات استان، دو نفر مدیرمسئول بوده، سه نفر خبرنگار هستند، یک نفر به نمایندگی از پایگاه های خبری و یک نفر هم به نمایندگی از نشریات سراسری حضور داشتند.

فاضلی با اشاره به مشارکت خوب کاندیداهای این دوره گفت: در این دوره انتخابات خانه مطبوعات استان برای دو عضو مدیرمسئول در هیات مدیره هفت نفر کاندیدا شده اند، برای سه عضو خبرنگار هشت کاندیدا داریم و برای دو عضو نمایندگی پایگاه های خبری و نمایندگی نشریات سراسری هم هرکدام چهار نفر در این دوره کاندیدا شده اند.

وی افزود: همچنین برای دو عضو بازرس هم در این دوره ۱۰ نفر کاندیدا شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در مجموع در این دوره انتخابات، ۳۲ نفر جهت عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات استان کاندیدا شده اند.

فاضلی با اشاره به عضویت ۱۱۴ نفر در خانه مطبوعات استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه ۱۷ نفر در روزهای اخیر به مجموعه خانه مطبوعات استان اضافه شدند.

وی افزود: اعضای خانه مطبوعات برای شرکت در این دوره انتخابات باید به سایت خانه مطبوعات مراجعه کرده و در رای گیری شرکت کنند.

فاضلی گفت : در نهایت با شمارش آرا، وحید نیشابوری، فریدون معتمدیان، ناهید سویه، روح الله مرادی، محمدامین حسینی، بهرام علی باقری و هادی نوروزی تپه شعبانی به عنوان هفت عضو اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین شهریار دبیری و محمدحسین ماهوتیان به عنوان دو بازرس اصلی خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ا ستان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این انتخابات در نهایت ترکیبی در هیات مدیره خانه مطبوعات استان قرار گیرد که بتواند گامی در جهت ارتقا فرهنگ و جایگاه رسانه در استان بردارد.

 

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.