stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 239685
  • 24 بهمن 1399 - 13:56
1
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است

سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است
اصفهان_ معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است که از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی و ۲۹ هزارو ۲۸۰ واحد در دیگر شهرهای استان احداث می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

امیر زاغیان روز جمعه با اشاره به روند خوب احداث طرح اقدام ملی مسکن در شاهین شهر افزود: عملیات اجرایی یک هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان چند ماه گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد که اکنون با رفع مشکل پروانه ساخت، کار احداث این واحدها با سرعت در حال انجام است.

وی اضافه کرد: واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی و تولید مسکن، برای متقاضیان شهر اصفهان در شهرهای جدید بهارستان و فولادشهر ساخته می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است که از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی و ۲۹ هزارو ۲۸۰ واحد در دیگر شهرهای استان احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۴۲ هزار نفر از متقاضیان طی سه مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در این استان حائز شرایط شناخته شده‌اند.

زاغیان خاطرنشان کرد: اکنون واحدهای احداث شده  بخش خصوصی در بعضی شهرها تکمیل شد و آماده واگذاری است.

وی طرح اقدام ملی مسکن  را از جمله طرح‌های دولت برشمرد و گفت: دستیابی به اهداف غائی این طرح، به تعامل مناسب و همکاری ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان نیاز دارد.

طرح مسکن ملی شامل متقاضیان متاهلی می‌شود که پیش از این از امکانات دولتی مانند زمین، آپارتمان یا تسهیلات یارانه دار استفاده نکردند و پنج سال سابقه سکونت در شهر مربوط به تقاضای ساخت مسکن را داشته باشند.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ 

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.