stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 24730
  • 27 دی 1394 - 10:17
4

تعطیلی دوشنبه و سه‌شنبه مدارس تهران/ تأخیر دو ساعته کار ادارات در روز سه‌شنبه

معاون پایش و نظارت اداره محیط زیست استان تهران از تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی، مهدهای کودک آموزش و پرورش و بهزیستی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و نواحی ۱ و۲ شهرستان ری در روز دوشنبه وسه شنبه و کهریزک خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

محمد رستگاری با اشاره به اینکه با توجه به اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی و اطلاعیه این سازمان، کمیته مواقع اضطرار کاهش آلودگی هوا صبح امروز با حضور معاون عمرانی استاندار و همه اعضا تشکیل جلسه داد، گفت: تصمیماتی در این جلسه اخذ شد.

وی اظهار کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی، مهدهای کودک آموزش و پرورش و بهزیستی برای مناطق ۲۲ گانه تهران و ناحیه ۱ و ۲ و منطقه کهریزک شهر ری تصویب شد.

معاون پایش و نظارت اداره محیط زیست استان تهران اظهارکرد: ساعت کار ادارات دولتی و بخش خصوصی به غیر از بانک‌ها، مراکز درمانی و نیروی انتظامی و نظامی شهر تهران و شهرستان ری در روز سه‌شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

رستگاری افزود: اجرای طرح زوج و فرد برای روز دوشنبه در مناطق ۲۲ گانه تهران اجرا می‌شود. همچنین عدم فروش طرح ترافیک روزانه تا پایان روز سه‌شنبه، ممنوعیت تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۴ شب تا ۶ صبح از امشب تا پایان روز سه‌شنبه مصوب شده است.

وی افزود: عدم برگزاری هر نوع مسابقات ورزشی صبحگاهی در فضای باز و بوستان‌ها در روز دوشنبه و سه‌شنبه، ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه، کارخانجات آسفالت و کارگاه‌های عمرانی تا پایان روز سه‌شنبه، تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا به ویژه در مبادی ورودی شهر تا پایان روز سه‌شنبه و استقرار اورژانس در میادین اصلی از دیگر مصوبه‌های کمیته مواقع اضطرار کاهش آلودگی هوا بوده است. / ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.