stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 275446
  • 27 اسفند 1399 - 12:42
0
شهردار قم:

۶ مرحله افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در قم انجام شد

۶ مرحله افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در قم انجام شد
قم -شهردار قم گفت: 6 مرحله افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتبار 5 هزار و 500 میلیارد تومان در قم انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه نور، با گرامیداشت ایام شعبان و پاسداشت یاد و خاطره شهید باکری به عنوان روز شهردار، اظهار داشت: سال ۹۹، سال بسیار سختی بود و با کرونا و سیل و مشکلاتی برای مدیریت شهری آغاز شد.

شهردار قم افزود: بخش عظیمی از کار در ابتدا، پیرامون تسهیلاتی برای جلوگیری از شیوع کرونا و ضد عفونی شهر و پارک‌ها و آماده کردن بهشت معصومه(ص) و فرهنگ سازی برای پیشگیری از بیماری و اقدامات اجرایی در ایجاد خط تغسیل و تدفین شرعی گذشت.

سقائیان نژاد تصریح کرد: با این همه، سال ۹۹ یکی از پرفروغ‌ترین سالها از نظر توسعه عمرانی در برنامه شهری بود و ۶ مرحله افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در قم انجام شد.

وی بیان کرد: مرحله اول در دهه کرامت با افتتاح پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان و مرحله دوم در هفته دولت با ۱۱۵ میلیارد تومان و مرحله سوم در هفته دفاع مقدس با ۱۶۲ میلیارد تومان و مرحله چهارم در دهه ولایت با ۸۶۰ میلیارد و مرحله پنجم دهه فجر با ۱۴۰۰ میلیارد تومان و ایام بعثت با ۱۰۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

شهردار قم در مورد سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: امسال یکی از پرشکوه‌ترین سالها از نظر سرمایه‌گذاری بود و در سال ۹۹ رقم ۱۱ هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال شامل یک سوم بودجه شهرداری به سرمایه گذاری اختصاص داشت و در این باره ۴ پروژه برای ابتدای سال آینده داریم.

سقائیان نژاد عنوان کرد: امسال بیشتر از بودجه‌ای که در سال ۱۴۰۰ ارائه دادیم، در مورد سرمایه گذاری نهادینه شده و پروژه‌ها با سرعت پیش می‌رود.

انتهای پیام

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.