stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 407972
  • 24 آذر 1400 - 17:05
1

کشف ۶ انبار احتکار کالای اساسی به ارزش ۲۲۳ میلیارد ریال

کشف ۶ انبار احتکار کالای اساسی به ارزش ۲۲۳ میلیارد ریال
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مقابله با احتکار کالا و گرانفروشی، پایش اسنادی و میدانی از نشانگاه های اقتصادی، بنکداری ها و محل های نگهداری و توزیع کالا ها طی دو هفته گذشته در استان های هدف در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و تلاش های شبانه روزی در جریان تحقیقات تکمیلی خود موفق به شناسایی انبارهای احتکار کالا مربوط به لوازم و ابزارآلات ساختمانی، شوینده و کالای بهداشتی، لاستیک خودرو، لوازم خانگی، محصولات کشاورزی و نهاده های دامی در استان های فارس، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، اصفهان و کرمان شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی کشور تصریح کرد: در بازرسی از انبارهای مذکور بیش از۷۱۷ هزار عدد انواع لوازم خانگی و ابزارآلات ساختمانی، ۶۱ هزار عدد انواع شوینده و کالای بهداشتی، هزار تن نهاده های دامی و سیب زمینی و یک هزار و ۷۷۳ حلقه انواع لاستیک خودرو احتکاری را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۲۳ میلیارد ریال برآورد کردند، اضافه کرد: در این خصوص انبارهای موصوف پلمب، ۸ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی و کالاهای مکشوفه نیز جهت فروش و توزیع آنها تحویل سازمان های ذیربط شدند.

 سردار مقیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی از بدو تاسیس در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور پای کار آمده است، گفت: مقابله با احتکار کالا در دستور کار جدی این پلیس است که در این رابطه چندین باند و افراد اخلالگر که نقش موثری در نابسامانی های بازار داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.