stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 408430
  • 27 آذر 1400 - 17:05
0

پلیس از کشف و ضبط هشت کیلوگرم ماده مخدر هروئین در همدان خبر داد

پلیس از کشف و ضبط هشت کیلوگرم ماده مخدر هروئین در همدان خبر داد
قلم | qalamna.ir :

سردار «سلمان امیری» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش موادمخدر در یکی از نقاط حاشیه ای شهر همدان، پیگیری موضوع و انجام کار پلیس برای مراقبت از مظنونین و محل سکونت آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تخصصی، صحت این گزارش را تایید و با اجرای طرحی موفق به دستگیری قاچاقچیان و همچنین مقدار قابل توجهی موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پس از دریافت حکم قضایی با ورود به منزل متهمان، ضمن دستگیری ۲ نفر به عنوان عامل تهیه و توزیع موادمخدر موفق به کشف و ضبط هشت کیلوگرم ماده مخدر هروئین، سه دستگاه ترازوی دیجیتالی و همچنین ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد از منزل متهمان شدند.

سردار امیری با بیان اینکه قاچاقچیان به همراه موادمکشوفه به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: واحد مسکونی محل زندگی این متهمان با دستور قضایی و به واسطه انجام عمل مجرمانه تهیه و توزیع موادمخدر، پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان همدان، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع موادمخدر، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای پیگیری و اقدام به موقع گزارش کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.